Firma de
tehnologie din China, Huawei, a lansat doua versiuni noi de SmartWatch, care se
adreseaza exclusiv femeilor. Astfel, ceasul inteligent al celor de la Huawei a
fost lansat in cursul anului trecut, insa compania chinezeasca a profitat de
evenimentul Consumer Electronics Show (CES) din Las vegas si a lansat versiunea
cu bijuterii si cea eleganta a SmartWatch-urilor, sustinand ca sunt
"pentru doamne". Bijuteriile aplicate pe ceas sunt reprezentate de
cristale Swarovski, iar ambele au aplicate finisaje de aur.
In mod traditional,
ne-am cam obisnuit ca ceasurile inteligente sa fie mai masculine in ceea ce
priveste stilul, fiind comercializate ca produse de moda tehnologice. Astfel
Huawei sustine ca aceste doua versiuni de SmartWatch pe care le-a produs
reusesc sa "imbratiseze cu adevarat atat moda cat si tehnologia".
Noile versiuni de ceasuri au infatisari putin diferite, insa caracteristicile
raman la fel.
Huawei a reusit
sa se faca cunoscuta in ultimii doi ani de zile. Cu toate acestea, in cadrul
unui raport de afaceri ce a fost realizat la inceputul anului, compania a
declarat ca este cea de-a treia cea mai mare piata de smartphone-uri din lume,
aflandu-se imediat dupa gigantii Samsung si Apple. In plus, Huawei a lansat si
o noua versiune de smartphone, Mate 8, care a fost prezentata si la evenimentul
CES.
Huawei Mate 8
Noul dispozitiv
marca Huawei are un ecran de 6 inch si o capacitate de a se alimenta foarte
rapid, ceea ce inseamna ca bateria poate fi incarcata complet in numai 30 de
minute - sustine Huawei, adaugand ca utilizarea in mod normal a smartphone-ului
ar putea face ca bateria acestuia sa aiba o speranta de doua zile, cu o singura
incarcare. De asemenea, compania a mai declarat ca procesorul din interiorul
telefonului Mate 8 are o performanta cu 125% mai ridicata, grafica si
performantele de joc fiind mult mai bune.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.