luni, 11 ianuarie 2016

Fashion-ul la putere la inceput de 2016

Moda actuala aduce cu sine o multime de tendinte si stiluri dintre care fiecare persoana stilata poate alege. In fiecare zi, incercam sa ne surprindem pe noi insine si sa alcatuim tinute care sa ne avantajeze si sa ne scoata in evidenta atuurile. Nu numai asta, dar, conform cu ce am citit pe blogul Boutiqueblog.eu, cu totii incercam sa ne imbracam in asa masura incat sa ne simtim bine si sa obtinem complimente pentru gusturile noastre in materie de moda.

Eu nu ma pot dezice de la asta pentru ca imi place foarte mult sa ma imbrac cat mai bine zilnic, chiar daca nu imi place de fiecare data sa fac cumparaturi de haine. Aceasta activitate ma oboseste si imi creeaza o stare de nervozitate, de cele mai multe ori, mai ales daca mai merg cu cineva. In cazul in care sunt singura si mai sunt si inspirata din timp de ideile din revistele de specialitate, atunci da, pot spune ca sunt mai linistita si calma.

Dar, nu vreti sa stiti atat de multe despre ceea ce imi place mie, mai ales pentru ca nu ma cunoasteti. Uitati cateva trucuri remarcante de fashion la inceput de an 2016. Eu zic ca doar asa se poate initia anul cu bine, purtand ceea ce ne place, ceva de calitate si care ne sta si bine.

Nebunia gulerelor colorate

Gulerele din materiale sintetice au furat toate privirile in moda strazii de la inceput de an. Ce-i drept, nu am vazut asa ceva inca la noi in Romania pe strazi pentru ca este inca frig si nimeni nu s-ar afisa atat de dezgolit pe vremea asta, insa la diverse evenimente mondene si la birou, aceste gulere colorate si supradimensionate au revolutionat fashion-ul de anul asta la tinute cu rochii si camasi elegante.

Tweed elegant

In timpul sarbatorilor si a tuturor evenimentelor mondene la care am participat la acest inceput de an 2016, am tot vazut tipuri si tipuri de costume si piese vestimentare din tweed, atat de elegante si de calitative. Acest material pretios s-a dezvolta mult de-a lungul anilor si se pare ca in momentul de fata este preferatul designerilor, dar si al trendsetterilor din toata lumea, in defavoarea rochiilor de tip sirena sau a rochiilor clasice de seara.

Blogger: Oana M. Roman

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.