vineri, 11 decembrie 2015

Uite cum sa faci bani si sa te si distrezi pe cinste!

Fiind in Bucuresti, am zis ca nu va fi prea greu sa imi gasesc ceva de lucru, pentru dupa ce voi termina liceul. Nu am dorit sa continuu cu altceva si nici in alta zona a tarii nu am dorit sa plec sa ma stabilesc. Bucuresti este casa mea si aici ma simt cel mai bine, desi poate suna superficial. Nu sunt rasfatata sau ceva de genul, de aceea am dorit sa raman si sa imi fac un viitor in orasul natal. Desi am crezut eu multe la inceput, curand mi-am dat seama ca nu totul este atat de simplu pe cat mi-ar fi placut sa cred.

Este vorba despre capitala Romaniei, si totusi, multe locuri de munca convenabile si ca salariu si ca program nu sunt. Si aici lumea trage de tine si doreste sa stai peste program pe un salariu de doar 3 cifre. Chiriile sunt mari, dar eu aveam noroc ca stateam la ai mei. Insa, din nou, am dorit un loc de munca care sa imi asigure viata mea, independenta si desprinderea de caminul parintesc. Asa mi-a placut mie mereu sa fiu, sa nu depind de nimeni si sa nu am ce datora pe urma unor oameni care ar putea profita de bunatatea mea.

In aventura mea pentru a-mi gasi un job placut, conform cu visele mele, am dat de mai multe companii ce nu aveau nevoie de tineri necalificati si doar cu liceu. Recrutorii cereau experienta de munca, studii superioare si calificari peste masura de mari. Nu am avut nici o sansa, nici macar ca intern pe undeva. Am incercat si asta, insa fara relatii nici sa lucrezi alaturi de cineva intr-o companie, fara contract de munca nu se poate prea usor.  Ba chiar in ziua de azi, toata lumea iti cere tie bani ca sa vii sa lucrezi acolo. Nu mi-a convenit deloc, si eram aproape de a ma da batuta, cand m-am gandit la o alternativa.

De ce nu as incerca eu sa ma angajez ca model in videochat? Scrisesem mai demult pentru o revista un articol legat de lumea videochat-ului si din sursele din care m-am informat, parca ma convinsesem si pe mine de accesibilitatea jobului de model si de avantajele oferite de studiouri. Asadar, am ales sa testez si acest domeniu. Aveam de gand sa renunt de tot, daca si aici aveam sa intalnesc piedici si pretentii exagerate. Noroc ca am dat din prima de Charm Studios Bucuresti, un studio premium din capitala, situat chiar in Piata Unirii. Este central, este la vedere, ma gandeam ca nu are ce sa fie rau, mai ales daca exista pe piata deja de 8 ani. 

Zis si facut. Ce credeti ca fac acum de luni pana vineri, intr-un program de 8 ore pe zi? Ati ghicit! Videochat. Deci la Charm Studios Bucuresti chiar este asa cum am dorit sa cred. Transparenta, legalitate, conditii de munca de lux, bonusuri si salarii mari, dar si surprize in mod constant. Mai presus de toate, distractia de aici, din privat si din pauze, este mai mult decat mi-as fi putut dori vreodata.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.