joi, 9 iulie 2015

Un boutique chic pentru cumparaturile mele

Sunt fata, deci imi place tot ceea ce tine de moda, de tendinte si de asortarea accesoriilor la tinute de zi si de noapte. In garderoba mea se regasesc tot felul de rochii scurte, rochii maxi, fuste de toate lungimile, topuri si blazere colorate si destinate fiecarei ocazii speciale. Dat fiind faptul ca sunt atat de pasionata de moda si de a fi stilata mereu, imi place sa fiu mereu la curent cu ultimele noutati. De curand am descoperit un magazin online minunat de haine de unde mi-am cumparat recent cateva rochii scurte si pentru cocktail. Acest boutique chic se numeste HelenBoutique si dispune de o gama foarte variata de rochii frumoase din cele mai variate categorii. Rochiile pe care le-am descoperit prezentate aici mi se par atat de speciale si potrivite pentru cele mai diverse evenimente din zi si din noapte.

Rochiile de seara de pe HelenBoutique.ro sunt foarte calitative ca material, accesibile ca pret si merg atat de bine a fi purtate la evenimente de seara precum petreceri de nunti, cocktailuri, cluburi sau premiere de film speciale si lansari de produse. Eu am ajuns pe paginile acestui butic online deoarece aveam nevoie de o tinuta speciala pentru o nunta la care trebuie sa merg in curand. De fapt, ideea este ca am vorbit cu mireasa si mi-a spus ca i-ar placea ca domnisoarele ei de onoare, printre care si eu, sa poarte rochii asemanatoare la culoare pe timp de zi si de noapte. Astfel ca, odata ajunsa pe acest site, am fost foarte fericita la vederea faptului ca exista mai multe categorii de produse de calitate, si am gasit aici atat rochii de zi scurte, cat si rochii de seara elegante.

Mi-am comandat doua astfel de produse, cate unul din fiecare categorie, si le-am si primit de curand livrate la domiciliu. Sunt incantata sa precizez faptul ca aceste rochii imi vin foarte bine, sunt intr-adevar ca pe site si materialele din care sunt create imi flateaza corpul si ma fac sa ma simt foarte confortabil in ele. Pentru seara, am optat pentru o rochie neagra lunga din catifea, asa cum este la moda in ziua de azi, iar pentru zi am optat pentru o rochie mai scurta intr-o culoare rosu aprins.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.