joi, 23 iulie 2015

De ce nu esti promovat

Dincolo de capacitatea unei persoane si de ale sale abilitati sa nu uitam ca nu este de ajuns sa stapanesti anumite cunostinte pentru a fi avansat. Studiile arata ca o persoana are tot mai putine sanse de promovare in functie de anumiti factori.

Cei de la Business Insider arata ca ceea ce face ca statutul unui angajat sa stagneze tine de:

  • Hainele provocatoare. In medie 44% din cei care nu sunt promovati au tendinta de a se imbraca prea provocator intr-un mediu prea oficial. Desi poate fi o chestiune interpretabila din acest punct de vedere totusi ar trebui sa tinem cont de faptul ca avem o imagine de construit si mai apoi de pastrat; un stil prea indraznet ne scoate in evidenta insa nu de fiecare data in cel mai bun sens. 
  • Hainele sifonate fac si ele parte din ceea ce inseamna lipsa de interes pentru a promova. Aspectul sifonat este cel care deterioreaza o imagine a unui angajat si asta pentru ca se denota lipsa de interes pentru a te conforma intr-un cadru cu anumite cerinte de stil. Nu iti pasa? Atunci de ce ti-ar pasa de o promovare sau de lipsa ei?
  • In 32% din cazuri sondajele arata ca promovarea nu intervine daca un angajat detine piercinguri, mai mult decat clasicii cercei din ureche. Asta poate ca depinde si de mediul de activitate, acolo unde imaginea impecabila este de dorit si unde clar exibitionismul si extravagantul nu au ce cauta. Din aceeasi serie se numara si ceea ce tine de angajati cu tatuaje. 
  • In 21% din cazuri lipsa de promovare tine de cei care exagereaza cu apa de colonie, cu parfumul. Stim ca ai, este de prost gust sa insisti cu pulverizarea. Nu in cele din urma, in cazul femeilor se aplica regula stridentului mai ales in cazul machiajului, ca fiind motiv pentru care s-ar putea sa nu promoveze. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.