joi, 29 ianuarie 2015

Un dar minunat pentru ziua mea

Ma numesc Simina si am 25 de ani. Saptamana trecuta mi-am sarbatorit ziua de nastere. Sigur ca nu as fi povestit acest lucru daca nu ar fi contat atat de mult pentru mine. Si nu varsta a contat asa cum va imaginati ci faptul ca in acest an am primit cel mai frumos cadou din ultima vreme, daca nu ma insel din tot anul. Iubitul meu, Sebi, mi-a spus ca are o surpriza pentru mine si bineinteles ca m-a emotionat. Eram nerabdatoare sa aflu care este aceasta surpriza. Ce credeti ca am primit fetelor? Un fel de voucher prin care puteam sa imi fac tot ce vroiam eu la unul dintre cele mai bune saloane de infrumusetare din judet, la Michelle.

Initial, credeam ca as putea sa imi fac parul, sa ma tund, sa ma vopsesc insa aflasem ca putea sa fac absolut orice lucru vroiam eu, incepand de la par, pana la unghii, cosmetica si chiar epilare definitiva. Sa spunem ca la par sau la unghii ar fi fost cum ar fi fost pentru ca merg in mod frecvent, la un interval de timp insa la epilare definitiva nu am fost niciodata si imi doresc foarte mult, de multa vreme.

Am tot cautat de cateva luni un salon epilare definitiva Suceava chiar inainte sa primesc acest dar si am aflat foarte multe informatii despre aparaturi. Auzisem ca in oras sunt aparaturi pentru epilare definitiva insa acestea sunt doar cu IPL. Am aflat ca cele cu SPL sunt mult mai performante si mai utile decat celelalte insa stiam ca nu sunt in judet. Ce credeti? Cei de la Michelle abia inaugurase un aparat pentru epilare definitiva cu SPL, excat ceea ce asteptam eu. Ma-m programat saptamana asta si mi-am facut o schimbare de look, manichiura cu gel, pensat, tratamente faciale cu tot felul de fiole sofisticate si tratamentul Madonei. Pentru saptamana viitoare ma voi programa pentru epilare definitiva si sper sa intru la o prima sedinta. Abia astept! Sunt foarte entuziasmata si vreau sa aflu cat mai multe despre asta.


Pentru mine, cadoul pe care l-am primit este cel mai frumos cadou din viata mea. Ce femeie nu isi doreste sa fie rasfatata, sa piarda cat mai mult timp in saloane de infrumusetare si sa fie tratata ca o regina? Tuturor ne place sa fim rafatate si frumoase. Baieti, daca vreti sa faceti un cadou va recomand asa ceva. Este un cadou minunat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.