- Nu iti acorzi timp de pauza. Este poate o forma de a arata ca iti pasa si ca esti mai implicat decat altii. Ei bine lipsa de pauza te face sa nu mai fii la fel de concentrat, sa nu mai ai aceeasi energie. Mananci la birou si din stresul ce il resimti chiar si starea ta de sanatate va fi afectata.
- Prea multe explicatii. In momentul in care incerci sa justifici ceea ce nu ai putut sa faci, o zi in care nu ai venit la timp tinzi sa te complici si sa dai prea multe explicatii care in cele din urma duce la o prea multa expunere si la victimizare. Rezuma totul si vina cu adeverinte daca este cazul.
- Prea multe task-uri. Este cel mai adesea greseala incepatorului care din jena sau din lipsa de experienta crede ca va putea sa le faca pe toate. Crede ca acceptand toate task-urile ii va creste imaginea in ochii celorlalti insa de fapt ajunge sa se afunde in munca si sa nu mai poata iesi din cercul vicios.
- Munca peste program. Sa raspunzi la e-mailuri dupa orele de munca, sa stai stresat pentru raspunsul pe care l-ai putea primi inseamna din nou o problema. Pana la urma este greseala de a fi concentrat pe ceea ce conteaza mai putin si iti furi din timpul in care ai putea sa faci ceva chiar si pentru tine.
Lipsa de concediu, sa nu vorbesti la sedinte, sa iei cuvantul si sa iti incerci norocul pana la urma de a expune o idee ce poate fi si pentru ceilalti o apreciere sunt rand pe rand situatii care se pare ca sunt pana la urma cele cu o mare greutate in ceea ce priveste productivitatea.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.