marți, 26 noiembrie 2013

Fac Voluntariat!

A trecut o groaza de vreme de cand nu am mai scris pe blog. In timpul acesta, am devenit din ce in ce mai ocupat cu facultatea, dar in acelasi timp mi-am gasit activitati noi, prin care i-am ajutat pe cei care aveau nevoie de mine, mai mult decat pe voi, cititorii mei putini. Da ei bine, intre timp am mai imbatranit cu 1 an, am ajuns la varsta de 21 ani si am ajuns la concluzia ca vorbele de duh pe blog poate nu ajuta pe nimeni, in vreme ce voluntariatul la un centru de copii bolnavi de sindromul down si autism aduce poate un zambet pe fata unor oameni mai putin norocosi ca noi...

Desigur, ca imi pastrez acelasi sange in vene si aceiasi verticalitate in cuvinte, cu toate ca odata cu trecerea timpului, incep sa ignor chestii care poate odata mi se pareau importante. Nu e mare lucru sincer sa faci voluntariat si chiar daca traim intr-o tara intoarsa pe dos, e chiar ok si bine privit faptul ca esti "voluntar" la cutare fundatie, misiune, centru... Era si o lege, voluntariatul sa fie socotit ca vechime pe cartea de munca, insa din cate stiu eu aceasta initiativa a murit la fel ca si multe altele..

Ideea e ca nu conteaza patalamalele si doar sa faci ceva prin care sa iti ajuti semenii! Toti avem mai multe sau mai putine pacate...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.