miercuri, 11 septembrie 2013

Despre blogging si content writing

Am inceput cu blogging-ul acum 2 ani daca nu ma insel. Simt ca a trecut o groaza de timp de cand am inceput blogging-ul pe Romania Europeana Blogspot  Ro . Practic nici mai stiu exact cand am inceput sa scriu, iar astazi vad ca am ajuns la 345 articole publicate... Apoi mi-am achizitionat inca 2 domenii, iar o vreme am tot scris si pe ele si am facut niste banuti. Am scris articole bune, pesimiste, de bine sau de rau si mi-am varsat fustrarile in special pe Romania Europeana (adica aici) intr-o vreme in care imi doream sa simt progrese in viata mea. La fel cum inca imi mai doresc acum cand va marturisesc cum am facut primii mei bani pe internet din seo content writing - adica articole platite pe internet publicate pe bloguri persoanale / website-uri in scopul de a promova o anumita pagina web.

Iar daca tot vorbim de cum sa faci bani pe internet la modul general, am observat ca multi absolventi de litere / studenti fac content writing, adica scriu articole platite pe anumite teme si cuvinte deja primite de la client, pe limba engleza mai ales, articole care mai apoi sunt publicate pe alte bloguri / website-uri. Insa, in ultima perioada blogul acesta (pe care mereu mi-a fost greu sa pui articole platite) mi-a provocat o usoara stare de dezamagire, mai ales si datorita faptului ca blogosfera romaneasca e plina de piscotareala si campanii pe bani putini, facute de exemplu sa zic de RMGC si cam inaccesibile bloggerilor buni dar fara prea mare influenta. Insa pentru mine banii in blogging nu prea au contat pana acum. Insa, repet, daca sunteti prieteni bine cu limba romana va sfatuiesc sa intrati pe google si sa cautati mai mult detalii despre articole platite , seo content writing , daca ma gandesc ca tot vreti sa faceti bani din blogging ?

Iar daca cumva aveti o firma si aveti sa zic nevoie de un content writer care sa va furnizeze textul pentru pagina dvs. web va sfatuieti sa apelati la prietenii mei de la E-advertising.Co care ofera servicii excelente de seo content writing . Dupa cum se recomanda prietenii mei, editorii lor (din care va marturisesc ca deocamdata nu fac parte) au cam 3 ani de experienta in scrierea si editarea online, si cunostiintele lor in domeniu sunt folosite in momentul de fata de o groaza de clienti multumiti de serviciile oferite. Acestia realizeaza continut text proaspat si eficent, articole de cea mai inalta calitate dupa ce isi beau dimineata repede dimineata cafeaua in camin cu prietenii si fug la facultate ca sa vina mai apoi repede, repede in camera si sa scrie articole la comanda pentru dumneavoastra.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.