vineri, 7 iunie 2013

Vino sa visam un apa

Vremea din ultima vreme se arata neinduratoare pentru prestatorii de servicii din turismul romanesc. Daca in Turcia administratorii de hoteluri sunt ingrijorati de revoltele stradale din piata Taksim, Europa se afla sub apa. Nu e un vers de Tudor Chirila, nu e din melodia de la Vama Veche - Vino sa visam sub apa, insa adevarul ca e ploaia nu mai conteste sa se opreasca. Vremea asta ploioasa ma face sa imi fie dor de marea neagra, de o plimbare pe plaja. Daca as putea, acum in plina sesiune as cauta pe google "hoteluri neptun", ca nu merge la cort pe vremea asta.

Spre rusinea mea, nu am fost de 1 mai in Vama. Va marturisesc din cale afara ca nici nu stau foarte bine cu banii. Tare as vrea si eu ca un umil student sa imi permit sa arunc ochii peste niste poze cu hoteluri elegante in neptun si mai apoi sa aleg unul in care sa ma cazez cu iubita...Totusi, te poti distra si fara bani, nu e nevoie sa stai la hotel, mai ales daca esti tanar si nu te dor spatele de la frig. Trebuie sa recunosc ca in ultimul timp nu am fost cu parintii in concediu si mai mult am plecat pe cont propriu. Am intrat pe internet, insa de cele mai multe ori am auzit de la prieteni de cele mai bune hoteluri din neptun - olimp, un prieten s-a oferit chiar sa imi descrie privelistea din Vama dupa marea betie de 1 mai. Am vazut si ca plajele de la Marea Neagra au in ultimul timp o mare problema, aparitia algelor pe plaja. Va spun deschis ca statiunea Mamaia cu ale ei plaje (Vega, Crush) nu ma incata foarte tare, desi are plaje foarte frumos, tot mai bine e La Steaguri in Neptun.

Din cate stiu eu sunt cam 30 de hoteluri in neptun. Ultima data parca am fost la Hotel Istria, insa sunt o gramada de hoteluri dar si vile / pensiuni. In fine cazarea nu ar reprezenta o problema...Pentru cei care au dor de mare, timp si posibilitati financiare (nu e cazul meu, sunt in sesiune) le recomand calduros, romanticilor, chiar daca ploua necontenit, va mearga in Neptun, sa alerge dimineata alaturi de persoana iubita...Viata e scurta, iar noi trebuie sa uitam de problemele de zi cu zi si sa fugim macar 3-4 zile pe plaja sau le munte, sa uitam de problemele din timpul anului si sa simtim ca traim si ca suntem oameni in adevaratul sens al cuvantului. Nu va recomand doar statiunea neptun - olimp si ale sale hoteluri elegante, dupa ce se opreste ploaia mergeti in Vama cu, cortul. Profitati inca de plaja de la Vama Veche pana nu vine Chevron cu gazele de sist.

Mergeti asadar dragi prieteni unde considerati dumneavoastra, alegeti insa litoralul romanesc si in 2013. Uitati de Bulgaria, de Varna...Daca va permiteti, hoteluri elegante sunt si in Eforie, de Mamaia nici nu mai zic. Personal eu nu prea vorbesc de Mamaia pentru ca nu sunt un fan al statiunii...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.