joi, 6 iunie 2013

Bacalaureat 2013

Una dintre marile mele placeri e sa vorbesc despre experienta mea de viata, despre evenimentele care m-au solicitat si peste care am trecut cu bine. Am scris in nenumarate randuri despre sistemul educational romanesc care inevitabil mi-a influentat foarte mult viata, am scris si despre bacalaureat. As spune ca liceul mi-a deschis ochii, prin faptul ca am inteles ce e viata adevarata, reala, departe de interventia parintilor. Le multumesc profesorilor care m-au invatat de multe ori ca indiferent de cat esti de inteligent si de bine pregatit e necesar ca toate lucrurile sa fie facute cu un scop, sa exista o rigoare, mai bine zis un grad ridicat de seriozitate :)

De luni, 10 iunie incepe bacalaureat 2013 cu proba la limba romana, evalaurea competentelor lingvistice, mai pompos spus. Probele la disciplinele scrise incep abia in luna iulie. Asadar dragi elevi, spor la invatat. Chiar daca viata, sistemul, societatea nu e corecta fata de voi, examenul de bacalaureat trebuie promovat.

Sunt curios cati elevi vor sustine bacalaureatul diferentiat, dar mai ales abia astept sa vad procentul de promovabilitate la bacalaureatul adevarat!

Calendar BACALAUREAT 2013 - Sesiunea iunie-iulie

27 - 31 mai 2013 -  inscrierea candidatilor
10 - 12 iunie 2013 -  Evaluarea competentelor lingvistice - limba romana
12 - 14 iunie 2013 - Evaluarea competenţelor lingvistice -  limba materna
17 - 21 iunie 2013 - Evaluarea competentelor digitale
25 - 28 iunie 2013 -  Evaluarea competentelor lingvistice - limbi straine
1 iulie 2013 -  Limba si literatura romana - proba scrisa
2 iulie 2013 -  Limba si literatura maternă  proba scrisa
3 iulie 2013 Proba obligatorie a profilului - proba scrisa
5 iulie 2013 - Proba la alegere a profilului si specializarii- proba scrisa
8 iulie 2013 - Afisarea rezultatelor
12 iulie 2013 - Afisarea rezultatelor finale

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.