joi, 16 mai 2013

Femei, femei...

Cu toate ca am obisnuit publicul acestui blog doar cu subiecete sociale si mai ales politice, uite ca a venit si vremea sa vorbim despre fete. Am observat in experienta mea de cuceritor, mai degraba pretendent la inima unor fete, ca multi tipi, baieti frumosi, destepti si care au o prezenta destul de placuta, datorita faptului ca nu au posibilitati financiare ridicate nu prea apuca sa guste de placerile tineretii. Daca pe vremea parintilor mei o prietena se cucerea cu o plimbare in parc pana iti toceai tensii de Dragasani, acum unele relatii zic eu sunt incarcate de materialism.

De asta poate multi dintre tinerii de 20-25 ani, au o parere proasta despre fetele, femeile romance, care in viziunea acestora nu ar cauta deloc relatii dezinteresate...Si eu am suferit uneori recunosc, insa mi-am dat seama repede care sunt chestiile care fac o fata sa se simta bine, la ocaziile astea speciale gen 1 si 8 martie sau alte zile festive, daruind produse cosmetice care pot impresiona orice femei, indiferent de standarde. Dragi prieteni, secretul sta in produsele cosmetice, dupa care fetele sunt innebunite. Chiar daca nu va permiteti, si dupa parerea mea o relatie nu sta in cadouri si iesiri fine, incercati sa faceti gesturi cu, care sa va coplesiti persoanele iubite. De exemplu tin minte ca imi placea o colega, si i-am zis in gluma, alegeti din catalogul asta Avon ce produse cosmetice vrei tu si poate ma intalnesc cu mosul...Colega asta care imi placea nu a comandat mai mult de 35 lei, insa a ramas placut surprinsa.Uneori poti sa impresionezi o fata si cu o crema de 40-70 lei. De exemplu produsele cosmetice de la bioderma sunt extrem de bune pentru ingrijirea pielii, iar pretul lor unei creme, unui astfel de produs nu depaseste 80 RON.

Bine, ce va zic eu acum e doar unul din lunga lista de trick-uri pe care le-am invatat, dupa ce o perioada am suferit dupa fete. Ideea e sa nu te opresti dupa un esec sau o dezamagire in dragoste. Fa chestii nebunesti si astfel pana la urma reusesti sa o impresionezi...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.