joi, 16 mai 2013

Si sanatatea pielii e importanta!

Va spuneam acum ceva timp ca in sfarsit am ajuns sa realizez si eu cat de importanta e sanatatea. Ma refer la sanatatea in toate aspectele sale, incepand de la sanatatea dentara si pana la sanatatea pielii, subiect de care am devenit din ce in ce mai interesant in ultima vreme. Va spuneam uneori in articolele mele scrise anul trecut, cat de mult urasc caldura si razele soarelui care practic imi ard pielea. De ce sufar eu asa tare vara? Pentru ca folosesc cosmetice pentru regenerarea sau protectia pielii, dupa indelungate tratamente pentru cosuri, deoarece sufar de acnee inca din perioada adolescentei. 

Asadar cel mai mare dusman al meu vara e soarele care imi arde pielea, dupa ce folosesc o tona de chestii care imi usuca fata. Parca uneori am devenit obsedat de cosmetice, ca unele femei care rasfoiesc revistele de specialitate toata ziua. Am incercat sa apelez la diversi doctori dermatologi, am cheltuit o groaza de bani pe cosmetice, iar parca in ultima vreme situatia tenului meu incepe sa se imbunatateasca. In ultimul timp am inceput din ce in ce mai des sa folosesc produsele celor de la bioderma, gama acestora de creme find preferata mea.

Da, dupa multi ani in care nu am avut grija de sanatatea pielii, nici de dantura, pentru ca am consumat foarte multe bauturi energizante, am ajuns sa realizez ca sanatatea e importanta, iar costurile pentru intretinere nu sunt extrem de ridicate. Desigur ca inainte sa folositi toate cosmeticele si apoi parfumurile din lume, cel mai bun "medicament" pentru frumusete e lipsa fumatului, a bauturilor extrem de acidulate si nu in ultimul vechea meteahna a romanului, igiena personala, ca sa nu zic spalatul zilnic pe dinti si pe scalp. Sa nu va imaginati ca sunt un fel de Mihai Razvan "Unguent" si ca sertarul meu de la baie e plin de produse Givenchy, de apa de toaleta Hugo Boss si s.a.m.d. Eu pur si simplu prefer sa imi ingrijesc pielea cu produse cosmetice bioderma...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.