miercuri, 17 aprilie 2013

Visez...

Va spuneam in articolul precedent ca imi place mult primavara, aerul curat si totodata imi aratam ingrijorarea pentru viitorul meu, al generatiei mele care e destul de nepastuita. Pana una alta, cu toate ca mie imi place sa fac planuri trebuie sa va povestesc de o descoperire am facut astazi. Cautam pe net una alta, poze cu primavara, natura si am dat peste portalul unei firme care se ocupa cu studii geotehnice...Nu stiu cati dintre voi ati apelat pana acum la o astfel de firma de studi geotehnice ca banuiesc ca nu multi dintre cititorii mei isi permit sa isi faca o casa pe mai multe nivele, hai sa ii zicem bloc, ca al domnului Adrian Nastase din Zambaccian si nici o vila intr-un teren mlastinos...Nu a construit nimeni dintre voi un cartier de vile in nordul capitalei?

Si dupa ce am dat de website-ul http://studiu-geotehnic.ro am stat si m-am gandit daca nu cumva mi-am gresit domeniul de activitate. Ma intreb cum poate arata viata unui geolog...Pare la prima vedere extrem de interesanta avand in vedere portofoliul firmei de studii geotehnice, studii hidrologice si construtii puturi de apa, mai exact Livsim Policom care activeaza pe piata romaneasca din anul 1992.

Vad un portofoliu extrem de bogat, lucrari efectuate pentru OMV, dar si pentru HyperMarket-uri si statii electrice sau panouri fotovoltaice. Ma gandes ca e interesanta viata inginerilor geodezi dar si extrem de obositoare...Eu sunt cateodata full de rutina, de mers la scoala apoi acasa, mancat, somn si poate apoi invatat...Am un prieten student la agronomiecare merge in vizita la practica prin toate livezile, gradinile si terenurile agricole din judet...

E extrem de frumos in perioada asta in natura, mai apoi se prea incalzeste deci vremea asta e preferata mea. Weekend-ul trecut am fost la bunici in livada si chiar ma uitam in fantana cu bunicul daca mai e apa pentru baie, masina de spalat (bunicii mei au baie alimentata de la fantana, prin tevi, undeva de sus curge apa...). Si ma uit mai atent si vad ca pe langa serviciile si enumerate mai sus, studii geologice, hidrologice vad ca firma se ocupa si de puturi de apa...Banuiesc ca au ceva echipamente speciale prin care detecteaza firul de apa, izvorul pentru ca mai apoi o alta firma sa foreze la sigur!

Destul de interesant zic eu. Voi ce parere aveti? Compania asta pare ca are o afacere ca aduce plus valoare tarii prin studiile lor geologice si nu doar atat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.