marți, 16 aprilie 2013

Cei mai frumosi ani!


 
Discutam ieri cu o colega de facultate (care a terminat si ea la filologie), o prietena de-a mea de aici, ca practic pana acum anii tineretii a fost lipsiti de petreceri monstru de care au parte unii liceeni care mai apoi nu iau Bacalaureatul, de muzica danga langa de la disco si altele. Eu ascult muzica trance si imi place cand nu is obosit, insa nu mi-am petrecut multe weekend-uri in fum de tigara si alcool, acompaniat de manele sau trance. Nu pot sa zic ca nu am fost la chefuri, insa nu am spart normele. La facultate iarasi.... Eu mereu m-am chinuit sa imi depasesc conditia. 

Daca aveam 8 la scoala vroiam 9 si apoi 10 ca mai apoi sa revin iarasi la 8-9. Eu pe la 18-19 ani ma gandeam ca nu are rost sa iau carnetul de sofer si sa ma plimb toata ziua cu masina prin oras pe banii de benzina ai parintilor. Si ma gandeam deja la bacalaureat...Acum ma gandesc la facultate si la ce sumbru se arata viitorul in conditiile in care in Spania si Grecia 50 % dintre tineri nu au loc de munca.

Da mai, multi zic ca succesul vine odata cu varsta, insa ma intreb eu daca sintagma asta e valabila si in Romania? Poate sunt eu o fire mult prea pretentioasa si fara rabdare... Noroc ca-mi place primvara si natura, plimbarile prin natura, prin aerul asta primavaratic, insa totusi cam rece si care ma relaxeaza...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.