duminică, 28 aprilie 2013

Taiati padurile ca mi-e cald!

Nu stiu ce e cu vremea asta, dar sunt din ce in ce mai convins ca din punct de vedere climatic au ramas doar doua anotimpuri. Adica vara si iarna sau iarna friguroasa si vara secetoasa. Nu stiu cum rezistati voi la caldura, insa eu fac urat. In sensul ca is irascibil, nu am pofta de mancare, nu am somn noptile si imi vine sa beau 10 bauturi energizante pe zi. La dracu' ca nu is meteo sensibil, insa detest transpiratia si soarele asta, insa se pare ca 4 luni de zile trebuie sa devin prieten cu el, desi nu vreau in ruptul capului caldura mare si in anul asta. Sa nu uitam ca vara are totusi si parti pozitive...Apropo, desi imi place sa vad o multime de fete in bikini nu prea imi place mie la strand!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.