joi, 25 aprilie 2013

Che Guevara virtual

Imi spun o groaza de prieteni, ba idiotule hai sa iesim la o bere, hai ca se deschide strandul, hai la un meci diseara...Nu te-ai saturat sa iti petreci timpul tau liber ca un frustrat mioritic? De cand Che Guevara o arde revolutionar pe internet? Ce credeti ca le raspund eu?
Ca am observat ca in ultima perioada, multa lume se refugiaza in spatele internetului, refuland sictirul de zi cu zi. Eu nu doar ca traiesc ancorat in realitatea de zi cu zi, insa marile mele placeri nu sunt meciul Steaua sau Dinamo si nu imi sparg nici capul cand joaca U. E un trend ca cei care petrec mult pe net, blogarasii, cum le zice un pamfletar pe nume Mircea Badea sa fie considerati niste inadaptati care te invata de social media (nu e genul meu), niste flamanzi care fac blogging de foame si care traiesc intr-un glob de cristal...Viermi care isi petrec viata in spatele computer-ului si a caror parere nu conteaza! E drept ca multi dintre A-listeri, dintre bloggerii de top ai tarii, au cazut in maladia egocentrismului, probabil si datorita faptului ca traiesc din blogging, au neglijat realitatile sociale si au fost prea radicali sau slugarnici din punct de vedere politic...

Eu fac blogging din hobby.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.