luni, 29 aprilie 2013

Cel mai bun prieten al omului

Eram cu un prieten si ne jucam cu al sau labrador si discutam asa ca tinerii despre cum o mai ducem, ce planuri de viitor avem, purtand o discutie relativ pasnica, pana in momentul in care prietenul meu aduce vorba de Mika, cainele sau pentru care va vine sa credeti cheltuieste pe saptamana pentru hrana pentru caini si alte rasfaturi nu mai putin de 100 lei. Insa va zic eu ca merita pe deplin toata hrana ce o mananca si practic Mika e ca un copil pentru prietenul meu, il copleseste cu dragoste...Poate e cel mai fidel prieten al sau.

Prietenul meu e suparat nevoie mare pe guvern, pe Victor Ponta, care sustinea el cu inversunare, vrea sa ii puna un impozit anual pe caine. Ca a auzit si guvernul ca in Cehia se plateste 50 E pe an impozit si ca astfel banii vor fi folositi pentru adaposturile de caini maidanezi, cred ca pentru hrana lor. Mai sincer eu am ramas uimit sa aud vorbele prietenului meu, sincer am crezut ca a baut prea mult vin...Cu toate astea ajuns acasa si am cautat "impozit caine plan de lege" si am ramas masca cand am vazut ce ar fi vrut sa faca guvernul, printr-un parlamentar teribilist, gen Remus Cernea. Bine era doar un proiect de lege, alaturi de alte proiecte care stau deocamdata in sertar, insa pe amicul meu chestia asta la scos din minti, mai ales ca e un mare iubitor de animale care ar face orice pentru confortul cainilor sau. Nu e genul de om care sa isi hraneasca cainele cu ce ramane de la masa stapanilor. Cheltuieste sume bunicele pentru hrana de caini, dar si pentru medic veterinar, vaccinuri, intretinerea "fetelor", ca amandoi caini sunt catele.

Pe mine nu m-ar deranja sa platesc 20 lei impozit pentru cainele bunicilor, insa partea proasta e ca in Romania degeaba ai intentii bune, statul are alte idei. E ca si in problema rromilor. Banii au mers la ONG-uri care au facut un mare nimic. Credeti dumneavoastra ca cineva din primariile care au adaposturi de caini o sa caute sa cumpere hrana si servicii cat mai ieftine pentru cainii inghesuiti in custi? Nu cred ca o sa intre pe google sa caute hrana ieftina caini .

Credeti ca patrupezii batrani care se afla in adaposturile statului benificiaza de un tratament corect sunt in Romania? Eu am vazut ca multi patrupezi abandonati de stapani traiesc in conditii improprii. Am vazut ca multi romani cresc cate 4-5 caini. Cred ca ar trebui sa se faca ceva in legatura cu chestia asta, ca orice lux pana la urma se plateste, insa majoritatea celor care au mai mult de un caine, traiesc la tara si ii cresc cu hrana ieftina, adica cu ce ramane de la masa stapanilor.

Am vorbit asadar in acest articol mai mult de chestii materiale, v-am recomandat chiar un website ce ofera hrana ieftina caini, insa am uitat de ceea ce e poate cel mai important. Cainele e cel mai bun prieten al omului, care are nevoie nu doar de hrana ci si de dragoste din partea stapanilor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.