marți, 30 aprilie 2013

De ce sistemul educational romanesc produce tampiti!?

Eu de bine de rau mi-am luat portia de rahat pe care o ofera sistemul educational romanesc. Stiti foarte bine ca am mai scris in nenumarate randuri de bac ca tot bate la usa bacalaureat 2013. Mi-am ars neuronii anul trecut pe vremea asta sa invat niste chestii pe care oricum acum le-am uitat, mi-am aratat de multe ori dezgustul fata de Romania, de societatea romaneasca si de tot ce inseamna Romania politica. Nimic nou pana acum, insa raman de fiecare data uimit cand vad cum iasa la suprafata mediocratia prin politicieni care astazi decid destine.

Genul ala de marioneta care influenteaza soarta a milioane de copii din tara asta e Remus Pricopie. Un fel de limbric politic crescut la masa ecaterinei Ecaterinca Andronescu. Acesta s-a decis peste noapte ca incepand din 2014 elevii vor fi evalutati din 2 in 2 ani, incepand cu, clasa a II a. Si pana acum au existat astfel de evaluari insa au facut parte dintr-un program pilot. Ma intreb la ce ii ajuta ca tot vad ca parlamentul e plin de semi-analfabeti si de oameni al caror intelect il consider atat de inferior incat ma intreb cum ii coordoneaza cei care se afla in spatele lor si a caror interese le reprezinta.

VIDEO: Stirea RTV cu parlamentarul agramat

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.