marți, 30 aprilie 2013

Bauturi energizante

E vara in toata regula dom'le. Caldura mare, transpiratie, oboseala cat cuprinde, mai ales ca eu am un program destul haotic. Pana la varsta asta mi-am fortat organismul cu tot felul de bauturi energizante, inca de pe clasa a 8 a aveam prostul obicei de a consuma cate doua energizante pe zi. Cred ca o perioada am fost usor dependent... Rectific, am consumat bauturi energizante pana mi-am dat seama ca forma fizica si psihica imi e influentata intr-un mod negativ de chimicalele din bauturile astea din doze colorate sau poate pur si simplu m-am plictisit si m-am si enervat ca de la o vreme incepuse sa imi displaca gustul...Habar n-am cum am inceput sa le urasc.

Imi mai cumpar si acum cate un energizant, insa din obisnuita. In sensul ca deschid bautura si nici nu ma ating de el doua zile, pana imi dau seama ca miroase a chimicale in toata casa si il arunc. Nu reusesc nici acum sa imi explic cum am reusit sa ma las brusc de bauturile energizante. Am baut galoane de bautura din aceea care ar trebui sa iti dea aripi, adica Red Bull. De ce sa nu fiu sincer si sa nu recunosc ca am baut si chestii mai ieftine, energizante gen Rinergy, Hell, Watt. Dintre toate cel mai mult mi-au placut Power Horse si Rinergy (cu toate ca e produs cred de American Cola si e destul de ieftinache). Am baut si energizant cu wisky, desi nu recomand combinatia.

Si am baut si tot dat pe gat bauturi energizante. La suparare, la oboseala, la evenimente speciale, uneori poate din obisnuita, pana mi-a tras organismul alarma. Era poate un mod de viata sa dorm 5-6 ore pe noapte si sa le savurez langa un computer. La inceput mi-a placut gustul acestor bauturi energizante si de ce sa nu recunosc aveam pe vremea aia si mult mai multi bani ca acum. Dar inca nu inteleg cum m-am lasat brusc de energizante...O sa revin intr-un post viitor cu ce contin bauturile energizante si ce marci recomand eu, adica marci al caror gust mi-au placut o perioada extrem de mult.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.