marți, 30 aprilie 2013

Labradorul meu Pixies


Nu am scris foarte multe articole pe blog in luna aceasta. Vremea parca imi prieste, iar acest lucru il simte si cainele meu, puiutul de labrador pe care l-am primit cadoul de la un prieten pasionat de caini si de dresajul acestora.

Va spun sincer ca mi-a fost greu sa le comunic in prima faza parintilor ca as vrea sa cresc un caine in apartament, insa au inteles ca e vorba doar de o chestie provizorie pana Pixies se face mai mare incat sa il pot duce la bunici, desigur cu tot cu hrana de caini de rigoare. Va rog sa ma credeti ca de multe ori am fost cu prietenul meu la hypermarket-uri ca sa cumpere hrana uscata pentru caini, insa niciodata nu am fost interesat sa aflu care e cea mai ieftina hrana de caini si de unde ii pot lua jucariile care il linistesc atunci cand ii cresc coltii, vaccinurile care trebuie sa le fac fetitei Pixies si mai ales cand sa incep sa o dresez. Inca nici acum nu sunt lamurit cu dresajul, tot ce am invatat pana acum e sa ii cumpar hrana, iar parintii daca vad pe lista de cumparaturi de sambata hrana ieftina caini, inteleg exact ce trebuie sa cumpere pentru al nostru Pixies.

Va marturisesc sincer ca in prima faza am fost un pic dezamagit ca nu pot sa cresc cainele in apartament, insa de cum Pixies a inceput sa mormaie am inteles de ce parintii s-au opus vehement cererilor mele de al pastra mai mult de 3-4 saptamani la noi. Totusi mi-am dat seama repede ca sunt foarte norocos, iar de multe ori daca iubesti un animal, un caine, intelegi ca locul acestuia e undeva la tara, nu intre patru pereti de apartament. I-am luat de toate, o mare parte din banii castigati din articolele de pe acest blog au mers pe hrana de caini, iar o alta parte sunt pusi la saltea! Totusi daca stau sa ma gandesc, am fost in prima faza ingrijorat atunci cand a venit vremea sa imi las cainele la bunici, iar acestia au fost la fel, gandindu-se ca labradorul meu nu o sa manance la fel ca si cainele vecinilor ce ramane de la masa stapanilor si sa inceapa astfel "spectacolul" de miorlaituri si latrat...

Nu stiu daca stiati, insa cainele labrador, este cunoscut si sub numele de Cainele Sfantului Ioan, isi are originele in Canada, unde era folosit la prinderea pestilor iar in perioada moderna la vanatoare. Deci cum sa manance un caine gentil si dragastos mamaliguta? Asa ca Pixies are tot ce isi doreste, incepand de la hrana speciala pentru caini, adica hrana uscata, la jucarii de plastic sa il roada cand o sa ii creasca coltii (astea le-am primit cadou), pana la o cusca de lemn care a ramas de la vechiul meu caine…

Apropo, stiti de la ce ii vine numele de Pixies? Am atasat o poza mai sus, ca sa va faceti o idee cum o sa  arate la maturitate labradorul meu daca o sa am grija de el si ii iau cea mai buna hrana de caini si nu il ultimul rand, daca o sa ma joc mult cu el...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.