duminică, 7 aprilie 2013

Cum va petreceti weekend-urile?

Imi permit dragi prieteni sa va intreb cum va petreceti weekend-urile. Intr-un topic mai vechi va intrebam ce hobby-uri aveti? Personal eu imi petrec weekend-urile in familie, discutand alteori cu prietenii care se indura sa lase Facebook-ul si sa iasa din casa.

O alta placere de-a mea este vizionatul de filme, insa in ultima vreme dezgustat de faptul ca nu au aparut filme noi pe gustul meu am renuntat temporar la acest hobby. Nu sunt genul care sa iubeasca filme gen Argo (2013) si alte creatii fabricate in laborator, gen 3D.

Nu sunt genul care sa iasa in cluburi, sa rupa barurile. Eu ba chiar as vrea sa pot sa dorm in weekend, insa foarte rar reusesc sa dorm de amiza. Uite acum ma duc sa incerc sa vad daca imi vine somnul :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.