vineri, 5 aprilie 2013

Relaxare

Am abordat pe blog in ultimul timp subiecte destul de tari. Am vorbit de Romania asta politica si de societatea noastra aflata in disolutie si am ajuns pana la subiecte precum offshoreLeaks...Articolul acesta vine pe un ton mai moale, ca tocmai de aceea prezinta un magazin ce vinde cabine de dus...Stiti ca tot in articolul precedent, a si pe bloguri la fel ca la televiziuni nu se poate fara reclama, am vorbit de imobiliare, de cum se misca piata, adica de preturile la fel de mari ca in 2008, adica ireale pentru perioada asta pe care le gasiti in majoritatea ofertelor de vanzare.

Razboi in Peninsula Coreea, investigatii jurnalistice complexe pe mapamond si relaxare, liniste toala in Romania pentru cei care au foarte multi bani. Nu e frumos asa? Daca tot vorbeam de casa visurilor mele de la tara, de ce sa nu vorbim si de bunuri de lux precum cazi cu hidromasaj...Da v-am spus ca, casuta visurilor mele e undeva la tara, musai la tara pentru ca doar la tara poti sa ai o mica gradina cu legume. Insa nu v-am spus tot. Vreau ca mica mea casuta sa fie independenta energetic, visez o fantana in curte, visez panouri solare pe toata terasa pentru curent, caldura din centrala pe lemne...Nu ca as vrea sa ma stabilesc definitiv la tara si sa nu mai plec din satul meu, insa unde altudenva de poti bucura de liniste? La tara scapi de televizor, praf, galagie, asta desigur daca nu esti ghinionist sa ai un vecin care asculta manele la maxim!

Stiti ca pana acum ceva vreme, se considera ca oamenii de la tara sunt in urma cu vremurile si traiesc cam tot ca pe vremea bunicii. Desigur ca in satele romanesti, majoritatea taranilor traiesc in conditii destul de grele, insa in fiecare sat sper eu, se gasesc cel putin 5-10 persoane care au baie, masina de spalat automata si internet. Daca ai suficienta presiune la apa din fantana, iar daca fantana e facuta prin mijloace moderne sigur ai, poti sa iti pui si spa interior, poate spa exterior, bani sa ai si apoi sa iesi prin sat sa te barfeasca babutele!

Vad cabine de dus de la spainstal.ro cu Radio Fm si lumina decorativa. Eh, saracii tarani in timpul asta se spala cum pot...Asta e viata dragi prieteni, saraci si bogati, fericiti si nefericiti, insa nu uitati ca fericirea nu e neaparat conditionata de numarul banilor.

Va mai spuneam eu intr-un alt articol mai vechi ca important e sa faci ceea ce iti place, nu ceea ce iti aduce cei mai multi bani. Ati vazut ca se poate sa fie si mai rau ca in Romania. Coreenii atat cei din Sud cat si cei din Nord se pregatesc de razboi. Asadar dragi prieteni, vedeti si voi ca pentru omenire se anunturi vremuri grele...Voi cum va traiti viata si la ce visati? Va rog daca se poate sa imi lasati si comentarii!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.