luni, 8 aprilie 2013

Ca tot vorbeam de case

Dragi prieteni, ca tot vorbeam de case in ultima vreme si cum reclama este sufletul comertului, incerc sa va relatez o poveste zic eu draguta. Are tata o sora la care tin foarte mult, care merge luna de luna la Bucuresti si lasa casa pustie, nu inchide nimic, gaz, curent, nu inchide apa de la robinetul din baie..Si asa a procedat si saptamana trecuta. A plecat la Bucuresti si la cateva ore o teava veche de plumb de apa din baie a cedat si a inceput sa curga apa prima data in toata baia si mai apoi in casa. 

Am mers sa dau de mancare la caine si parca am presimtit ceva ca e de rau in casa si am deschis usa de mi-am pus un pahar de apa din frigider. Cand sa beau linistit paharu, vad ca din baie curge incet, incet apa spre holul parchetat, spre dormitor...Imi zic rapid, Vai, firar al dracu' a puscat teava si ma duc repede sa inchid de tot apa de la robient. Si am reusit astfel sa limitez pierderile.

Si pana sa vina rudele mele, m-am apucat sa caut robienti de apa, conducte de apa si am ajuns sa dau si peste robinete industriale http://www.scregent.ro/produse/robinete-industriale/robinete-de-inchidere/robinete-de-inchidere-cu-sfera/ si de care nu am mai auzit pana acum...

Daca va intrebati ce sunt robinetele industriale si ce aduc in plus fata de robinetele normale va explic imediat. Robinetele astea industriale se monteaza pe tevi mari, de exemplu daca vrei sa transporti la tara apa din fantana in bazin, ai nevoie de un robinet puternic, industrial. Robinetele industriale sunt de mai multe tipuri, de aerisire, cu sertar, de retinere, de inchidere, si da se folosesc in industrie. De exempli daca ai o interprindere situata langa albia unui rau si care foloseste apa, poti sa iti faci o instalatie de apa cu tevi mari, robineti industriali si tu sa iti depozitezi apa intr-un bazin, scutind astfel o factura in plus de platit.

Le-am zis in spirit de gluma rudelor, sa caute niste robienti si tevi industriale cu banii pe care i-am scutit si care daca nu treceam eu pe acolo erau bagati in renovarea casei. Am cautat eu mult mai multe detalii despre cum arata un robient industrial, o conducta dinasta si am gasit ceva detalii si aici http://www.caom.ro/docs/10.pdf

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.