miercuri, 16 ianuarie 2013

Despre Cuba si o zi monotona in Romania?

Hmm....toti avem vise dragi prieteni. Azi o sa ii dau frau unuia si o sa vorbesc despre Cuba. Primul lucru care imi vine in minte cand zici Cuba e numele capitalei, Havana, apoi Fidel Castro si nu in ultimul rand trabucurile cubaneze. Am cateodata fantezii gen Salvador Dali (pictor suprarealist italian, autor al Jurnalul unui geniu) si ma vad asezat pe un fotoliu usor prafuit, ruland un trabuc...poate daca sunt intr-o zi mai trista, mohorata cum e azi, imi imaginez scene descrisa mai sus undeva pe o plaja pustie, langa o multara cubaneaza.

Nu stiu sincer multe despre Cuba, insa ma atrage exotismul, insasi ideea ca pot vizita o tara comunista ma incanta. O tara comunista plina ochi de turisti an de an si cu influente americane. Ma si vad pe Playas del Este si cazat la hotelul Naciona, vecin de camera cu Beyonce. Pana una alta sunt in Romania, cu un suc de fructe facut la storcator, care aduce un pic in genul celebrelor mojito cubaneze.

Daca vreodata o sa devin un romanicer si as vrea sa imi retraiesc viata precum un poet simbolist sau o femeie aflata la criza varstei de 40 ani, as merge in Cuba cu un laptop si intreaga mea agoniseala de viata.Ceva in genul Eat, love, pray...Nu stiu multe despre Cuba, dar stiu suficiente incat sa imi doresc sa merg intr-o vacanta acolo.

Da, am avut o zi monotona in Romania.Hai Cuba!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.