vineri, 28 decembrie 2012

Nu stiu de ce am eu impresia

Vorbeam cu o prietena despre facultate, despre studii universitare la facultati private sau de stat, afland prin surprindere ca poti sa faci pentru aceiasi facultate nu doar unul ci doua mastere.Adica in mintea mea, daca merg treburile bine ma gandeam sa fiu multilateral dezvoltat.In fine, pana la urma nu asta e motivul pentru care scriu acest articol.

De cand sunt eu, mi-a placut sa stau la computer, nu neaparat sa ma joc sau sa vad filme.Pe clasa a IV ma gandeam doar la mate-fizica sau mate-info ca profil pentru un viitor liceu.Apoi din pacate pe clasa a VI-VII a am inceput sa o duc rau cu matematica...Poate si profesorul era vinovat, insa si eu am cam lasat-o mai moale cu scoala.Apoi am inceput sa imi zic in minte ca matematica sau stiintele reale nu sunt totul si am mers pe sociologie/psihologie/filozofie in liceu.Si am ajuns la o facultate cu profil socio-uman.

Si s-a dus dracu' programarea mea si visurile din copilarie in care visam sa imi fac propriile jocuri.Ideea e ca am inceput sa invat optimizare seo sau reformulat altfel promovare site .Totusi se castiga foarte bine in domeniul programare/it, chiar daca cere sacrificii, nopti tocite...cafea multa si foarte putin timp liber pe perioada facultatii.

1 comentarii:

  1. Cred ca nu doar tu ai impresia. Eu sincer mi-am dorit sa invat programare si la fel ca tine sa fac propriile jocuri... dar Seo imi mananca tot timpul. Partea ciudata esta ca imi place, si ca am terminat si facultate, m-am insurat si am si un baiat dar tot asta este lucru care inca imi place. Important este sa faci ceva care iti place si normal iti aduce si banii necesari pt un trai decent.
    Sanatate si numai bine

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.