luni, 21 ianuarie 2013

Scapa de stres.Vezi altfel viata

scapa de stres
Dragi prieteni, imi cer scuze ca nu am scris foarte multe pe blog in ultimul timp.Nu v-am povestit ce am facut de sarbatori, nu am mai zis nimic de facultate si vin astazi brusc cu un post nou pe blog.Scapa de stres, vezi altfel viata!...La prima vedere poate parea ca as vrea sa abordez "tema vietii" intr-un mod literar, insa nu vreau decat sa vorbim despre viata asa cum am vazut-o eu in ultimele doua, trei luni...

Dupa ce am fost urecheat prieteneste de ThinkAgain datorita faptului ca nu am mers la vot, vin astazi in fata voastra prin intermediul blogului meu online, vrand sa vorbim despre cum vad eu viata in Romania si ce se poate face astfel incat speranta din viata dumneavoastra sa reinfloreasca, la fel poate cum a inceput si la mine.

In general, va zic ca acum dupa ce timp de doua 2 luni nu am vazut prea multe stiri si nu m-am enervat, entuziasmat deloc citind stirile si ziarele online viata mea nu e atat de urata precum poate credeam.Desigur ca nu e nici extrem de fara griji.

Sfaturile mele pentru o revitalizare a sperantelor voastre!

1.Renuntati le televizor.Deschideti televizorul maxim 1 ora pe zi.Limitati-va timpul de stat la internet la 3-4 ore pe zi.Dormiti mai mult daca puteti, sau culcati-va mai repede seara.Somnul face foarte bine la neuroni cat si la sanatatea mentala.Nu vad de ce ar pierde cineva noptile uitandu-se la Un Show Pacatos care se termina pe la 1 noaptea.Renuntati la Mihai Gadea, Mircea Badea si aruncati la groapa de gunoi a mass-mediei romanesti pe Andreea Marin, Stefan Banica, Sergiu Nicolaescu, George Becali, Andreea Mantea, sau cine mai apare acum in prime-time.

2.Ascultati muzica de relaxare.Gheorghe Iovu.Va recomand un interviu pe aceasta tema.

http://www.financiarul.ro/2011/07/22/muzica-lui-iovu-modifica-matricea-adn-ului-uman/

3.Ignorati prostia, marlania si hotia care domina societatea romaneasca.Cum?Desi poate suna penibil, nerealist, daca tu ca simpla persoana, fiinta umana, te gandesti in fiecare zi cand iti merge rau la servici ca X sau Y e un idiot sau are de n ori mai multi bani ca tine si inevitabil ajungi sa te solidarizezi cu Mihai Gadea, care face pe suparatul si intrigatul la televizor de fiecare data cand are el impresia ca politicienii mai fura niste bani.Dragilor, celor care fac emisiuni de televiziune, scriu ziare, nu le pasa deloc de dumneavoastra.Ei vor doar audiente, vor sa va tina sclavi langa televizor, astfel incat ei sa incaseze cat mai multi bani din publicitate si de la mogulul care are influenta politica de cele mai multe ori.Nicio dezbatere nu se finalizeaza cu solutii!

4.Informatie libera si selectata de voi.Vedeti filme, seriale, toate descarcate de pe torrent.

5.Renuntati sa beti orice urma de cofeina, bauturi energizante.Eu am baut de pe clasa a 8 a cate 1/2 energizante pe zi.

Cautati-va hobby-uri, invatati sa strangeti un ban in plus facand un goblene, recititi cartile copilariei voastre.Cumparati-va undeva in satul parintilor o casuta la tara, pentru ca daca temperaturile vor continua vara sa creasca o sa innebuniti in blocurile astea comuniste de culoare cenusie.

Si cel mai important, reganditi-va viata.Inca de la nastere oamenii sunt invadati de tot felul de stereotipuri, preconceptii, informatii care mai mult il fac nefericiti decat il ajuta in viata.Credeti de exemplu ca toti cei care acum sunt bogati si au o groaza de masini scumpe si propietati, sunt fericiti?Nu va mai lasati influentati, reganditi-va viata!Scapati de ideile fixe induse de societatea de consum mercantila si fara gram de empatie, spiritualitate, individualista ci nu colectivista cum era inainte de 1989.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.