duminică, 8 iulie 2012

Reusita in viata - Ce fac fara bac?


Dragi prieteni, dragi cititori, dragi elevi si parinti nu disperati.Un 10 la bacalaureat nu e mai valoros ca un 7 si nici un 4 nu e o drama.Desigur ca notele reflecta in cel mai bun caz o realitate a cunostiintelor.Nimeni nu va garanteaza succesul in viata chiar daca aveti peste 8-9 si poate chiar 10 la Bac.La fel cum nimeni nu va poate opri sa realizati ce va propuneti, chiar daca nu ati luat bacalaureatul si va intrebati "ce fac fara bac"?Cum o sa mai reusesc in viata sa fac ce mi-am propus?

Eu am luat peste 8 la bac si va marturisesc sincer, ca nu am fost un elev exemplar, am avut corigente, insa am invatat din orgoliu si mai ales mi-am propus sa reusesc.Am avut corigente intr-o perioada, absente, insa am reusit sa revin, iar la o materie la care am fost corigent am ajuns sa am media 10.Nimic nu e imposibil in viata, nimic nu va conditioneaza si cel care va spune acest lucru nu e un NLP-ist si un manipulator care pretinde ca se ocupa cu dezvoltarea personala.Totul merge in viata conform propriului destin, conform norocului sau ghinionului si nu a ordinii care se stabilieste acum.Bacalaureat-ul e o lupta dintr-un razboi!

Exista o gramada de cai de reusita in viata, iar aceasta reusita poate fi masurata in o gramada de chestii.In bani, in fericire, in emotii sau in orice altceva care va face fericiti.Cel care a scris postul de mai sus nu a luat 10 la romana si uite ca poate sa se exprime decent.Voi de nu puteti sa faceti ceva, chiar daca ati picat bacalaureat-ul?

Dupa cum spuneam, fericirea si reusita in viata poate fi masurata in n chestii.Pe majoritatea oamenilor, banii ii fac fericiti, pe unii ii fac fericiti si impliniti intemeierea unei familii frumoase, iar altii masoara fericirea in cunostiinte sau emotii.Romania e o tara atat de infima pe acest glob incat un bacalaureat picat sau luat peste 2 ani nu mai poate insemna nimic.Cei de la televizor o sa vorbeasca de procentajul de promovabilitate la bac 2012 inca 2 trei zile, urmand apoi ca viata fiecaruia sa isi reia cursul normal.

O facultate nu inseamna totul!La fel de bine, cei fara bacalaureat puteti fi angajatorii nostri peste 10 ani.La fel de bine, cei fara bacalaureat, puteti sa recuperati distanta la nivelul cifrelor dintre noi si voi in o vara sau 2-3 ani.Puteti la fel de bine sa munciti sau sa spuneti ca faceti o facultate cand defapt stati.

Cu ocazia asta o felicit pe o mai veche prietena a mea, Roxanne, o tulceanca smechera care vrea sa mearga la faculta in vest :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.