duminică, 8 iulie 2012

Rezultate bac 2012

Rezultatele la bacalaureat din acest an sunt la fel ca si anul trecut, dezastruoase.Personal media mea generala e de 8:33 iar onoarea a fost salvata de nota la sociologie, adica 9;50.Nu am copiat, nu am invatat deosebit de mult, iar media o consider ok.Ma bucur ca am scapat de sistemul educational romanesc, ma bucur ca nu am cazut in aceasta "lupta de clasa".Rezultatele o sa apara si pe internet insa cu intarziere, cred ca in jurul orei 13.

UPDATE:

Siveco nu e capabil sa puna inca rezultatele pe internet.Marii softisti se pare ca azi noapte au dormit.Poporul e in delir, iar Andronescu spune ca nu au fost luate masuri.In 2-3 ani presimt ca situatia de acum o sa devina una normala.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.