duminică, 8 iulie 2012

Mare grija cu suspendarea lui Traian


Atunci cand o "predica" imi e tinuta de multe ori, nici nu o mai ascult si zic mecanic "da,da,da".Atunci cand vad un om la televezior, despre care imi fac o idee completa dupa 2-3 cuvinte rostite si stiu asadar ce asteptari am de la el zic "da,da, fie cum spui tu", dar lasa ca stiu eu cum merge treaba.Atunci cand voi auziti de n ori o aceiasi placa, din start de la un timp va repugna.Cam asa e si cu suspendarea lui Basescu.Am inteles ca PDL a fost un cancer al Romaniei post-decembriste, dar acum vrem sa vedem ce faceti voi, adica voi USL.

Dupa parerea mea, umil analist si urmaritor al scenei politice actuala, "romania politica", sunt de parere ca, campaniile USL de denigrare a PDL si suspendare a lui Traian Basescu nu isi mai au rostul, iar tot ce pot sa provoace sunt, contrariul rezultatului astept, mai clar zis:un procentaj mai ridicat la referendum pentru Traian Basescu.Mare grija....membrii USL nu ar trebui nici sa mai apara la TV, o perioada.

Sursa Poza:urmatorulpas.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.