luni, 9 iulie 2012

Leul la un nou minim istoric

Nu le am cu economia de nicio culoare, insa am rude, mai corect spus am o persoana apropiata in familie care a contractat un credit de 250 mii euro.Treaba e destul de simpla, iar eu personal fara nicio treaba cu cifrele consider ca euro va creste atata timp cat instabilitatea politica din tara continua.Din ce spun amicii mei de blogosfera mai inzestrati in economie si acum euro se afla tinut sub control, datorita alegerilor parlamentare, deci inca nu e chiar asa rau pe cat poate sa fie anul viitor.Eu urasc economistii, bancherii si pe toti cei imbracati in costum si guler alb care indeamna la moderatie si calm.

Ba e volabilitate, ba e leul atacat de speculatori, ba cresterea euro afecteaza sau nu afecteaza economia, un lucru e cert:cresc ratele romanilor!!!Creste pretul benzinei si implicit cresc toate preturile, care mai apoi uita sa scada.De aceea stie tot idiotul ca in momentul in care iei un credit e important sa tii cont de moneda in care este remunerat.Credit in lei sau in Euro?Intrebare deja retorica acum...


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.