luni, 19 martie 2012

Traian spune lucruri trasnite

Sa-mi cada basca jos.Al nostru domn presedinte vrea dom'le sa faca ceva scoala, o fundatie etc. in care sa ii invete pe tineri politica.Al dracu' domn Traian ai ajuns ca bunicul meu in momentul in care se afla pe patul de moarte si vroia sa lucreze de zor pamantul.Pe langa faptul ca studiile astea ce cad greu la stomac se fac cu devotament, elevul trebuie sa fie si motivat?

Cine sa predea domnule la o astfel de universitatea de prestigiu?

Cine se atraga pustimea?

Eu am o mare incredere in doamna profesoara Elena Udrea, marele constitutionalist Emil Boc si mai ales in expertul in comunicare Traian Igas.Ce sa mai vorbim despre domn Funeriu sau despre securistul de fier Mihai Razvan Ungureanu?De exemplu ce ar putea preda EBA?Poate educatie sexuala sau educatie pentru sanatate?

Dar Lazaroiu?Asta e taticul lor, acelora care studiaza zi si noapte dupa ce isi pupa seful in c*r.Si nu numai...



Observati inteligenta pura?Eu pe Lazaroiu sau pe astia pregatiti de Traian nu i-as angaja nici ca postaci electorali.Cred ca mai posibil ca sa iasa Vadim presedinte decat sa faca Baselu' profesionala de politruci.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.