miercuri, 10 decembrie 2014

Educatia angajatilor- cum gestionezi un conflict

La locul de munca nu te poti considera indreptatit sa te comporti ca si cand totul ti se cuvine, ca si cand intreaga planeta se roteste dupa cum iti pofteste inima. Sunt reguli care nu iti convin insa au nevoie sa fie respectate, sunt aspecte legale si nu in cele din urma cele de aspect pur business. In fine, este si un film, "Horrible Bosses" ce parca aduce asa un iz cu ceea ce urmeaza sa impartasesc cu voi.

Orice ar fi de discutat prefera sa ceri o intrevedere. Nu este nici elegant nici politicos sa incepi sa te expui oricum si in rand cu ceilalti despre ce nu iti place. Asta daca ai ceva concret de spus, prefera sa te vezi intre 4 ochi cu seful si sa ceri intelegere. Asta pentru ca o confruntare directa pune pe toata lumea intr-o postura proasta si in egala masura aduce poate si ura unora. Imaginea ta va avea de suferit si nu numai. Cu un sef suparat nu te pui!

Excesele de orice fel nu sunt nici ele bune. Ori cel mai adesea sunt acele modalitati de induiosare cand, pentru a se asigura un "loc" in echipa, unii aleg sa devina un soi de angajat model, pur si simplu perfect desi prefacut. Chiar daca nu faci parte din aceasta categorie extrema cealalta nu este acceptata pentru ca o usa trantita si o discutie ce o inchei aratand spatele nu iti garanteaza ca vei ajunge la rezultatul dorit.

Sa dai din casa daca se poate spune asa nu este nici acesta un tip de comportament acceptat si demn. Daca cei care iti sunt colegi aleg la un moment dat sa impartaseasca cu tine anumite ganduri asta nu inseamna ca in stil oficial decid sa iti fie alaturi. Nu incerca sa atragi si pe altii de partea ta. Nu este demn, nu este deontologic.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.