sâmbătă, 22 februarie 2014

Placere de fast food sau strategie de marketing?

Uneori, privind detasat, te gandesti ca ai fi putut incheia ziua si fara acea portie generoasa de cartofi prajiti care si asa iti vor afecta starea de sanatate. Puteai sa nu cumperi si acel meniu ce iti facea cu ochiul, alaturi de un pahar de bautura carbogazoasa care oricum iti va face bila sa "tremure". Si totusi, nu ai putut rezista tentatiei. Sau poate dincolo de asta sta o strategie care te cuprinde fara sa iti dai seama.

Strategia de atragere a clientilor

Fast food-urile au nevoie de clienti si asta inseamna sa isi promoveze intens afacerea. Pana la urma este un business. Inca de la bun inceput se aplica o astfel de teorie caci astfel de restaurante sunt amaplasate strategic in locuri aglomerate, in centre comerciale, in centrul unui oras. Nu ai sa vezi un fast food pe un drum pustiu pentru calatori.

Mai mult decat atat, simplul fapt ca includ mese si scaune face ca orice client sa fie atras de ideea de a sta la masa, de a socializa in timp ce serveste si deliciosul meniu. Pana la urma se defineste ca fiind un fast food, cumperi si pleci insa strategia lor trebuie sa ajute mai mult aceasta afacere.

Si nu in ultimul rand se bazeaza pe comoditate. Ne place sa ne usuram viata in conditiile in care suntem mereu pe fuga. Astfel, sa comanzi din masina este un mare plus pentru restaurantele de tip fast food, pentru clientii lor. Mirosul, muzica lenta sunt alte si alte aspecte care sa favorizeze popularitatea acestor locuri.

Si nu, nu este pofta ta la mijloc de fiecare data ci o modalitate complexa prin care se atrag clientii si trebuie sa recunoastem ca le merge!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.