duminică, 1 septembrie 2013

O noua etapa in blogging



Spre rusinea mea, in ultima vreme prin articolele mele, m-am obisnuit sa critic si sa dispretuiesc...Ultima data imi varsasem oful pe fotbalul romanesc, referitor la care imi mentin parerea; fotbalul romanesc e o mocirla. Insa in afara de articolele critice cu care probabil v-ati obisnuit pe blogul meu, am postat si multe articole platite, pentru ca un ban in plus nu imi strica, mai ales ca sper sa vina cat mai curand ziua in nu o sa mai depind financiar de parinti.

Iar prin criticismul meu de cele mai multe ori fondat si cu argumente, mi-am atras usor antipatia unor cititori pe care ii respect foarte mult, redactori de bloguri mult mai bune si interesante ca al meu (de exemplu ThinkAgain.ro) dar si multi alti prieteni din real life, care m-au sfatuit sa schimb ceva in articolele mele.

Asadar mi-am luat la recitit ultimele posturi, majoritatea scrise in momente de furie si refulare...iar dupa o perioada mi-am pus intrebarea daca ce postez eu are vreo valoare, in afara de faptul ca mai vand 2-3 articole platite. Probabil multi autori, clasici din literatura universala si-au pus intrebarea aceasta de-a lungul timpului. Ei bine a venit si randul meu...Si mi-am dat seama, recitind articole vechi, ca pot sa fiu mai bun, mai concins in exprimare si mi-am incheiat exercitiul introspectiv conclzionand: e timpul sa ma reapuc de citit. 

Si m-am apucat de citit in vara asta, insa am revenit la o alta mai veche pasiune de-a mea, bauturile energizante. Stay tuned!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.