joi, 1 august 2013

Rafturi metalice si cutii verzi pentru depozitare


Dragi prieteni, mai intai de toate imi cer scuze ca in ultima vreme nu am acordat poate suficient de mult timp blogului. Dupa sesiune am fost iarasi foarte ocupat, pentru ca renovam casa de la tara, de data asta in interior...Am scos dragi prieteni asadar toata mobila din casa, am bagat-o in sura bunicului, unde e o dezordine de nedescris, bunicul din pacate nu mai poate lucra, asadar chiar am stat cu tata si m-am gandit ce am putea face ca sa facem si ceva ordine prin casa, deoarece exista o gramada de lucruri, haine pe care bunicii nu le mai folosesc. Sa grupam asadar toata lucrurile devenite acum inutile undeva, intr-un loc sigur si bine aranjate. Am cautat si am gasit pe net niste rafturi metalice tare interesante, in care pot incapea o groaza de cutii. Am gasit si cutii facute exact pentru asa ceva, cutii verzi de depozitat de la IKEA. SI ne-am uitat la preturi si de exemplu un raft metalic ingeco deva nu e deloc scump si e potrivit si pentru mesterul din tata, dar si pentru fostul mester acum bunic.

Si da, odata cu finisajele pe interior, terminam renovarea casei de la tara. A durat ceva si am ajuns sa o terminam. Bunicii meritau baie / masina de spalat, iar acum ca schimbarea sa fie completa trebuie sa punem undeva si lucrurile considerate inutile. Si va ziceam de acele rafturi metalice si cutiile verzi care imi aduc aminte de un show de la televizor, Storage Wars, in care sunt gasite in fiecare din depozitele abandonate ale americanilor. Si inevitabilul s-a produs. Am dat comanda pe internet pentru un raft metalico ingeco la deva, desigur ca asta a fost pe gustul nostru, insa voi puteti sa alegeti ce rafturi metalice vreti. Acum asteptam sa vina. Cutiile verzi le-am cumparat si abia asteptam sa le aranjam pe raft.


Apropo de asta, va zic ca daca nu incepeam renovarea si modernizarea casei si curtii prin 2008, nu mai apucam acum sa o terminam, mai ales ca materialele de constructii sunt foarte scumpe, mesterii de calitate se gasesc greu, mai precis nu prea am dat noi de ei sau nu prea exista! Renovarea unei casa la tara e o investitie, insa va rog sa ma credeti ca sacrificul merita din plin. Cireasa de pe tort a fost faptul ca am cautat rafturi metalice si cutii verzi, chestii pe care bunicii mei nici nu si le imaginau vreodata in curtea lor.


Ne-amgandit ca in urmatorii ani ar fi frumos daca am putea pava curtea, mai ales ca din cate vad asta e locul in care parintii mei ar vrea sa isi petreaca batranetile, desigur dupa ce ajung la varsta de 65 ani ca sa beneficieze de pensie. In concluzie, voua va plac cutiile verzi si un model asemanator cu raftul de metal de care va ziceam?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.