miercuri, 10 iulie 2013

Loazele...


Conform interpretarii rezultatelor ultimului recensamant din Romania, din anul 2011, daca retin bine, se concluzioneaza ca am ramas cam 19 milioane de cetateni, creste iarasi numarul populatiei de etnie rroma si suntem cam 250 mii de analfabeti. Revenim astfel ca intr-un deja-vu la problema romanesca a educatiei. Bacalaureatul e din pacate doar de doua ori pe an, avem asadar ocazii putine sa ne amintim de problema tarii noastre. Educatia...Lipsa educatiei e ca o veche mostenire, un balasat ce ti se pune in spate in viata. Parca fara educatie si cultura nici viata daca esti extrem de bogat nu o traiesti la maxim! Ca tot traim in tara stereotipurilor...Cum o dai, cum o intorci tot la educatie ne intoarcem. Ca omul trece totul prin propriile filtre, iar unii le au prea dezvoltate, altii deloc!

Si zi de zi, ma intalnesc pe bulevard cu oameni in camasa si pantaloni scurti, ochelari de soare negrii si slapi in picioare. Chiar astazi m-am intalnit cu un fost coleg, cu care incercasem sa fiu si prieten, insa oricat as fi incercat, el vede altfel viata fata de mine. Nu vorbim de educatie, succes in viata, bogatie ci de produsul care il vedem in fiecare zi. Am incercat ani de zile sa incerc sa inteleg mecanismul de gandire al oamenilor extrem de potenti financiari. Sunt putini cu, care pot rezona, ma refer la cei de varsta mea. 

In general imi plac oamenii puternici cu mize in viata. Ce mize in viata poate avea un tanar de 20-23 ani care are deja masina neagra si o mica mostenire? Adica 2-3 case, 1-2 apartamente si un cont bun in banca. Sa nu ma intelegeti gresit, eu ca sa traiesc si sa ma trezesc dimineata din pat, am niste scopuri. Care poate fi scopul unor oameni fara griji, insa mult prea lenesi ca sa aduca plus valoare averii parintilor? La ce se gandeste dupa ce a picat bacalaureatul o loaza prea ignoranta sa dea chiar si spaga?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.