miercuri, 7 august 2013

Ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place

Vara asta pana acum nu am reusit sa fac mai nimic din ce mi-am propus. Am tot construit, renovat, va spuneam in articolul precedent ca lucrez la tara, iar brusc asa, in noptile tarzii in care stateam la o bere urmarind progresul lucrarilor, mi-am dat seama ca in ultimul timp m-an neglijat din punct de vedere sentimental, sexual, a cam trecut ceva timp de cand am iesit cu o iubita si mai apoi in noapta urmatoare sa ne stragem in brate ca nebunii...Sexul e o activitate fiziologica, o necesitate a omului, indiferent ca are 2 facultati si 3 masterate sau locuieste in baraca si are antena digi, instincul de reproducere nu lipseste...Pentru mine in viata pana acum, in toate relatiile cu fetele pe care le-am avut sexul nu a fost prioritar, iar mai mereu am gasit fata potrivita cu, care sa pot merge si la un cocktail romantic dar si sa facem sex pe plaja poate?

Insa observ ca am prieteni cu, care viata a fost mai nedreapta, care muncesc in constructii de exemplu vara ca sa poata sa isi plateasca in timpul anului facultatea, care sunt frustrati de cerintele si de ifosele fetelor care au ca ideal in viata doar salvarea unei existente mizere printr-un maritis cu un sot bogat. Multe fete care au o astfel de menalitate si care alearga zi si noapte dupa bani, aleg sa se presteze la videochat, poate sa accepte anunturi de gen salon masaj erotic bucuresti ofera beneficii financiare substantiale....Iar mai apoi baietii mei din constructii cu palmele crapate, merg la un astfel de masaj, cu toate ca sunt la varsta in care locuiesc cu parintii, dar au 25 ani...
Da, vorbim de o societate obscura in care prostitutia si marijuana nu sunt legalizate, in care BOR nu plateste deloc impozite, suntem tara cu cele mai multe biserici raportat la numarul de scoli, cu cel mai mic venit pe cap de locuitor si cu niste guvernanti care pun taxe peste taxe dar nu sunt capabili sa construiasca 1 km de autostrada.

Insa suntem de moralisti. Daca tot trec printr-o perioada sentimentala dificila o sa fiu sincer si o sa va zic parerea mea referitoare la legalizarea totala a prostitutiei. Deocamdata saloanele de masaj erotic au fost si vor ramane legale, deoarece actul sexual nu are loc propriu zis. Astfel multe vede care renunta la prostitutie datorita varstei, trec la salan de masaj erotic bucuresti sau iasi de exmplu, unde isi folosesc corpul pentru a detensiona tineri cu inima si venele incordate de probleme si stres. Viata e dura, ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place, fiecare dintre noi trebuie sa platim pretul carnii de pe noi si care o purtam prin viata....Nuditatea, erosul, pe multi intelectuali, genii i-au apropiat de arata, perfectiune, pictura...Sexul e o arta.

Respect institutia casatoriei dar si fetele care presteaza la salaon de masaj erotic bucuresti. Fiecare om are anumite necesitati fiziologie, iar in functie de intelectul acestuia decide ce este mai bine pentru el.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.