miercuri, 10 iulie 2013

In cautarea echilibrului!

A trecut si examenul de bacalaureat 2013, fara sa scriu prea mult de el, prins find cu sesiunea. Am ramas un sentimental,  dupa cum ma stiti probabil ma stiti, un tip meditativ si contemplativ prin personalitate, caracter. O balanta echilibrata rau de tot, pana in momentul in care sar talerele in sus, atunci cand se umple paharu. Da, inca odata mi s-a confirmat ca nu traim intr-o tara zdravana la cap. In primul rand, analizand rezultatul, procentul de promovare, avem un rezultat statistic vorbind mai bun decat anul trecut. Promovabilitate 55 %, fata de 40 % cat am avut anul trecut, insa am scos din aceasta ecuatie faptul ca s-au inscris mai putini elevi la aceasta sperietoare nationala numita examen de bacalaureat. Subiectele au fost relativ ok, exceptand poate subiectul la limba si literatura romana, in care elevii la punctul III au avut ca tema de lucru, poezia. Numele problemei e Bolintineanu dragi prieteni.

Si e o problema greu de rezolvat. Statul politinesc, invocat de jurnalisti, ar zice acestia ca exista in viata noastra tot mai des si nu e o simpla cangrena, precum sistemul educational romanesc. Cand apare intodeauna un astfel de caz gen Bolintineanu, Gigi Becali arestat simt tot mai des parfumul dulce amar al falimentului nostru ca oameni, ca tara, ca indivizi conditionati social si financiar, scarbiti de putregaiul din societatea romaneasca.

Da, poate sunt pesimist. Pentru mine perioada asta a anului e cu adevarat infernala. Am trecut peste inca o sesiune din viata mea si mai am 2 in calitate de student. Si am si sperante de job, adica vreau sa am job in domeniul pe care il studiez! Cum sa nu sara talerele?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.