joi, 6 iunie 2013

Confortul e important

In opinia mea, tara asta a ajuns atat de trista, pentru ca oamenii care o locuiesc nu au conditii decente de viata, o alimentatie sanatoasa, o gandire bine educata, nu au un confort minim (chiar si electrocasnice), puterea sa nu se vanda la vot pe sticla de tuica. In vremea anilor 2008, multi romani modesti, muncitori si-au luat tot felul de electrocasnice, beneficiand de creditul cu buletinul. Unii au vrut aer conditionat, ca nu poti rezista de caldura vara la etajul 5, altii o vrut un aragaz sau un cuptor cu microunde, iar din pacate o parte din ei nici acum nu au reusit sa isi achite ratele pentru electrocasnicele comandate.

Pentru mine comfortul e extrem de important pentru a putea fi productiv. Vara asta daca o sa fie tot atat de cald ca si anul trecut, ma bate serios gandul sa imi iau un aer conditionat de pe electro-casnice.org. Recunosc, nu am nici cuptor cu microunde, nici aragaz negru, scump, iar calculatorul e destul de vechi si el, insa repet, confortul e important, dar chestiile de mai sus inca merg bine. Vazusem cu tristete un sondaj care spunea ca 60 din romanii din anumite regiuni nu au apa la robient. Cum pot oamenii aceia sa traiasca in anul 2013 fara sa aiba o masina de spalat ?

Ma tot gandesc cu ce sa reinoiesc apartamentul vara asta? Sa cumper un aer conditionat tip split sau un frigider nou? Am muncit si eu, au muncit si parintii mei si meritam sa ne bucuram de un confort bine meritat adus de niste electrocasnice la preturi decente si cu un bun raport calitate / pret. Daca tot am vorbit pana acum de electrocasnice, stiu ce o sa ii cumpar cadou mamei. De ziua ei o sa primeasca un aspirator nou...Voi in general de unde cumparati electrocasnice? Am vazut ca in ultima perioada tot mai multa lume cumpara online, iar de Black Friday a fost o adevarata nebunie...Tata recent si-a achizionat un mini aspirator pentru masina, cumparat dupa ce a cautat pe electrocasnice online, aspiroare mini pe internet.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.