vineri, 19 aprilie 2013

Unde mergeti de 1 mai?

Asa incet vine si 1 mai, vine si Pastele, iar timpul se scurge rapid, nu sta dupa noi. Totusi e frumoasa vremea de acum, insa cateodata e cam racoroasa, nu ca nu mi-ar place un pic de frig dimineata cand imi beau cafeaua...Pana la urma unde o ardeti dragi romani de 1 mai? Puneti de un gratar sau mergeti la mare, in special voi bucurestenii? Eu am vazut azi dimineata o stire pompoasa la RTV. Fenechiu vrea ca biletul de tren Bucuresti - Constanta sa fie doar 10 lei in fiecare an de 1 mai, iar datorita unor reparatii la calea ferata care s-au finalizat calatoria ar dura acum doar 2 h!? Imi vine greu sa cred...

Mai sincer eu sunt prea departe sa merg la mare doar pentru 2-3 zile. Nu stiu daca v-am zis dar in ultima vreme devin sceptic, va zic in cel mai serios mod atunci cand sunt invitat de prieteni intr-o locatie, sa zic la un restaurant, pensiune, cabana sau hotel pe care nu il cunosc. Am devenit extrem de comod, iar ultima data am facut si o toxiinfectie alimentara. 

Imi vine greu sa merg de exemplu cu cortul la munte sau sa incerc sa fac un traseu... Daca vreau sa merg undeva, de exemplu la mare, caut inainte pe net hoteluri venus si vad exact ce preturi sunt, iau un numar de telefon si intreb daca conditiile sunt la fel ca in pozele prezentate pe website. Nu mai vreau sa dau bani pentru o masa la hotel sau restaurant si mai apoi sa regret ca nu m-am dus cu slanina cu ceapa in valiza.

Daca nu intervine ceva, cred ca pana la urma o sa petrec seara de 1 mai la o terasa, iar in timpul zilei o sa fac cu siguranta un gratar. Ma bate gandul sa imi iau doi-trei prieteni si sa mergem la tara la bunici, la aer frate...Nu avem aerosolii de la mare, insa suntem studenti, nu ne permitem chestii luxoase, sa dam bani pe hoteluri sau alte minuni, iar pana la urma nici nu e vorba de bani ci mai mult de lifestyle. Poti sa o arzi fin si cu bani putini.

La mare, daca te cazezi la un hotel aproape de plaja e extrem de frumos vremea asta, chiar si in Vama merge daca esti mai rebel. Aerul, plimbarea de dimineata pe plaja, chiar daca e racoare, un alergat in hanorac prinde bine la organism. Daca caut pe net acum si vad o groaza de hoteluri cu website de prezentare bine pus la punct, un restaurantal hotelului cu niste feluri de mancare aratoase, cresc sansele sa merg la acel hotel. 

Pana la urma imaginea conteaza si dragi bloggeri voi stiti foarte bine asta, mai putin cei care se ocupa de turism in tara asta ar trebui sa pana la punct niste politici clare...Vad ca Mazare la Constanta pune taxa peste taxa...Cum sa mearga asa lumea la mare? Daca multe hoteluri sunt lasate in paragina, daca anul trecut pe plaja romaneasca mirosea a alege, la Varna trebuia sa ai grija unde iti parchezi masina.

Pana la urma eu imi doresc ca litoralul romanesc sa fie o atractie, mai ales ca avem o Delta pe care multi ar vrea sa o aiba, insa vad eu ca se promoveaza ca litoralul romanesc sa fie o destinatie buna doar pentru bosorogi batrani din afara care vin la curve, nu pentru romanii din clasa medie care sa mearga cu copii in vacanta. Nu merg la mare, cu toate ca imi e dor de aerul proaspat de primavara...de aerosoli. Voi unde mergeti de 1 mai?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.