joi, 4 aprilie 2013

O tara ca un gulag


Am asistat in ultimele 2 zile la inca un scandal mediatic, provocat de numirile lui Victor Ponta pentru sefia DNA, care din cate se pare a cazut la pace cu Traian Basescu si gasca de europeni, in frunte cu Jose Manuel Barroso. Mai nimic nou pana acum. Insa as vrea sa sa va intreb si pe voi cine defapt conduce Romania? Alianta USL a primit o groaza de voturi la alegerile parlamentare, locale, a acaparat toate functiile atat la nivel central cat si judete, profitand de valul de ura al romanilor fata de portocalii PDL impinsi pana acum din spate de El commandate Basescu.

Dupa guvernele Boc, Ungureanu a venit si raza de speranta numita Victor Viorel Ponta. S-a cocotat la putere alaturi de tovarasul sau Crin Antonescu, a promis romanilor ceea ce vroiau sa auda, iar acum cand vine vorba de lupta dreapta cu piratul de la Cotroceni, Victoras o da la intors si afiseaza un suras de fecioara fregeda in momentul cand face jocurile unui marinar devenit in ultimii 20 ani matroana de bordel politic.

Daca tot si-a permis Victor Ponta sa mictioneze pe voturile romanilor care l-au facut prim-ministru ma intreb eu daca nu este cumva produsul aceluasi sistem care il tine in spate pe Traian Basescu. Iar defapt noi am schimbat doar marioneta, interesele si cercurile de putere raman la fel...de la mandat la mandat!

Daca timp de 20 ani am schimbat politicienii intre ei, ma intreb oare daca am schimbat si oamenii din spatele lor (cei din serviciile secrete) care din cate se pare se ascund in spatele unor marionete  precum Emil Boc, Mihai Razvan Ungureanu si in cele din urma Victor Ponta. Nu imi pot explica seninatatea cu care a fost luata o astfel de decizie care il face pe Ponta si pe colegii sau de coalitie sa scuipe pe obrazul romanilor care au mers la vot la alegeri, intr-un moment in care inima tarii e grav bolnava si sufocata de tristetea venita din urma saraciei si promiscuitatii in care traiesc ai sai cetateni.

Am vorbit pe blogul asta de valori, identitate, educatie...avand in vedere ultimele decizii, imi vine din ce in ce mai des sa compar situatia noastra ca tara cu un imens gulag comunist, in care lumea e redusa la tacere, fiind mult prea preocupata sa-si asigure nevoile primare de zi cu zi, iar odata cu rinocerizarea societatii romanesti, autismul si ignoranta devenind treptat valori nationale.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.