luni, 11 martie 2013

Anunt! Drumuri cu gropi.

Am mers azi dragi prieteni la facultate si ca deobicei am avut in calea mea, un drum plin de gropi. A mai si plouat si s-a dus dracu toata treaba. Incerc sa ii inteleg pe oamenii care deschid anunturi auto, rubrica din ziar si care isi cumpara mai apoi o masina sport sau sa zic o masina din clasa medie, cu garda joasa la sol (matiz, chevrolet kalos).

Ca tot vorbim de anunturi auto, masini noi si vanzari masini second hand, vreau sa va recomand portalul de anunturi al unui prieten http://autodel.ro. Ca tot vorbim de masini, prietenul meu care realizeaza portalul de vanzari auto conduce o Skoda Fabia. Din pacate piata auto din Romania a scazut foarte mult datorita taxelor impuse la inmatricularea masinilor in tara. Poate exagerez cand zic ca a scazut foarte mult, dar criza inceputa in 2008 plus taxa de prima inmatriculoare, poluare, timbru, indiferent cum s-ar numi ele au franat piata de masini.

E drept ca se mai cumpara si masini scumpe, unii sunt pasionati, Brand lover, pentru ca circula doar intr-un BMW, pe care il schimba cateodata cu unul mai nou. Il duc la Buy-Back... Eu zilnic verific piata auto, accesand portaluri de anunturi masini, gen AutoDel, AutoMarket, AutoVit si vad cam ce vinde lumea si la ce pret.

Cand o sa am masina mea personala, cumparata din banii mei munciti, o sa imi fie tare greu sa circul pe drumurile astea.Pana una alta ma uit peste anunturi sa vad care sunt preturile, sa stiu cat trebuie sa mai muncesc pana sa o obtin.

2 comentarii:

  1. Din păcate prietenul tău nu are o platformă functională....am încercat și eu să caut ceva dar nu a funcționat....

    RăspundețiȘtergere
  2. se lucra la platforma in momentul acela...iti recomand autodel cu incredere. amicul meu a bagat multi bani in adwords, programming...e de apreciat!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.