vineri, 8 februarie 2013

Linii subtiri. Discutii la o tigara.

tigari electronice

Probabil nu va asteptati ca sa cititi pe blogul meu un post cu numele "linii subtiri"...Pana acum am tot postat chestii si am vorbit incepand de la vicii (tigari electronice, muzica) si pana la cum am inceput sa imi schimb modul de gandire, sa renunt la o parte dintre clisee, dobandute majoritatea de ele in copilarie.Nu as putea sa va dau un exemplu de cliseu, insa cele mai mari clisee de care ma lovesc zi de zi sunt urmatoarele:"nu se mai gasesc locuri de munca" (pentru ca majoritatea nu au creativitate si energie sa mai caute, atat timp cat mintea lor e intunceta de mass media & stuff) "facultatea si liceul te fac om" (cautati pe google oameni bogati fara studii, bogati fara scoala) (desigur facultatea e importanta dar asta nu inseamna ca o sa lucrezi in domeniul in care ti-ai terminat studiile).Si asa mai departe...nu fuma ca o sa faci cancer, nu bea coca-cola ca o sa iti cada dintii.

In general in viata, totul tine traseu...Vrei sa scapi de tigari normale fara sa te ingrasi, treci pe tigari electronice?Dar de ce oare draga cititorule ai ajuns sa tii atat de mult cont de parerile celorlalti?Pentru ca societatea te influenteaza, ba chiar conditioneaza, pentru ca esti un individ intra-situational.

Personal am ajuns la concluzia ca nu e bine sa te iei dupa altii si cel mai important e sa iti asumi propriile decizii, iar daca vezi la stiri ca sarea e folosita de romani in exces si ca creste tensiunea, eu sa zic sa nu ii crezi.

Daca vezi de asemenea o reclama anti-tutun cauti alternative, adica tigari electronice?Eu toata viata m-am ghidat pana acum dupa reguli, ma refer pana la terminarea celor 12 ani de educatie, pana mi-am dat seama ca nu exista absolut nicio regula pentru sanatate, succes, fericire si mai ales satisfactie.Desigur, doar contraste si diferente marginite de linii subtiri.

P.S:Va recomand cu toata increderea VapeMania.ro daca sunteti amatori de tigari electronice.In rest sa auzim numai de bine!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.