luni, 11 februarie 2013

Elevul George Becali

Dragi prieteni, astazi am avut un examen la facultate, insa inainte sa plec de acasa dimineata, mi-am amintit de George Becali, care astazi a fost condamnat la 3 ani de inchisoare cu suspendare si cu o perioada de probatiune de 8 ani. Nea Gigi Becali sta in atentia presei romanesti si de 10 ani cred si nu a invatat nimic. Dupa ce a fost stat cateva zile in arest preventiv, George Becali, a promis ca renunta la viata publica. Am vazut toti ca a renuntat, iar in ultimele doua luni, a jignit femei, a jignit clase sociale, a facut circ demn de un albanez, membru cossa nostra de esalon II.

Iata ce spunea de Parlamentul European, loc unde acum ar vrea sa se intoarca.

"Acum am venit sa vizitez putin, ca sa vad viitorul meu loc, e mult mai placut aici decat acolo. In primul rand e in tara mea. In al doilea rand, numai un stalp de asta costa cat un etaj din ala (de la Parlamentul European - n.red). (...) Nu e este prea multa marmura (la Parlamentul European, n.red), mie imi place foarte mult, mie imi place luxul.Acolo sunt scaune de plastic de zece euro, mese de plastic de trei euro, nu imi place si atunci e mai util sunt aici pentru ca am sa vin, acolo mai mult eram absent si plus de asta imi place. Si o sa vin, nu o chiulesc" (ziare.com)

Gigi, unde iti e mintea?Stai jos nota 2!Unde e Razboinicul Luminii?George Becali esti doar un Machiavelli de Ferentari, un aroman care a auzit ca Mihai Viteazu a fost si el aroman. Esti o dejectie purulenta in fiecare seara, pentru ca puterea ti-a omorat sufletul ci nu sentinta. George Becali, nu te diferentiezi cu nimic de fratii Camataru care dadeau oameni afara din casa, ai cumparat drepturi de retrocedare de la batrani sarmani, iar timp de 10 ani ai sustinut ca faci cu dregi cu tara, atata timp cat nu te poti controla nici pe tine.

Ce ti-a promis Crin?De ce nu ai ramas Gigi in cazinou?De ce in fiecare seara auzim de tine la televizor?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.