miercuri, 13 februarie 2013

Articole Sponsorizate cu e-advertising.co



Probabil ca ii cunoasteti mai bine dupa numele vechiului domeniu, articole - sponsorizate . ro. Probabil ca ati mai auzit pana acum de "ei" si ati refuzat sa va inregistrati gandindu-va la faptul ca preturile lor pentru articole sponsorizate, advertoriale scrise de voi si puse pe blogurile voastre sunt oricum prea mici! Ori va gandeati ca nu merita sa investiti timp pentru ca la final nu o sa primiti banii din advertorialele postate. 

Daca ati gandit asa despre http://e-advertising.co sunteti intr-o mare eroare si daca o sa imi cititi randurile de mai jos o sa regretati. In principiu va zic ca nu sunt platit pentru articolul acesta si o fac din proprie initiativa. 

Era undeva prin luna ianuarie 2012, eram dezamagit de site-ul meu de filme, de faptul nu reuseam sa fac nimic sa il urce in cautari. Am tot incercat eu tot felul de chestii de optimizare seo, insa nu am reusit mare lucru. Am dat peste http:// articole - sponsorizate . ro din nimereala (asta e vechea adresa) si am discutat cu unul dintre baieti. Eugen...am discutat mai intai cu el despre optimizare si despre cum ma pot ajuta ei, avand in vedere ca eram dispus sa cheltuiesc oricat pentru articole platite, sponsorizate, doar ca sa urc in trafic. Prima data am fost client si am fost foarte multumit de ce am realizat cu 100 RON. Am reusit sa ajung pe pagina 3 de pe pagina 10-15. Am stat acolo o buna bucata de timp, pana in momentul cand mi-a picat host-ul si am fost obligat de imprejurari sa renunt la site. Da, am renuntat definitiv...scriam pe blogul asta deja, si m-am gandit sa fac ceva care chiar imi place! Cam asta a fost experienta in calitate de client...

Experienta mea in calitate de colaborator a fost una cum nu ma asteptam. Astfel ca, am primit suport din partea baietilor pe messenger de fiecare data, chiar daca nu ma aveau numa pe mine pe cap. Am castigat atat din articole, dar si din sistemul de affiliere. In toamna asta am adus un client care le-a comandat articole de 700 RON, iar eu desi am uitat de faptul ca, clientul e adus de mine prin platforma de affiliere, am primit 10 % din comanda. Intru pe messenger intr-o zi si vad mesajul lui Andrei Ursachi....vezi ca ti-am pus in cont 70 lei.

Am cumparat de 2 ori VIP, astfel incat sa aplic automat pentru job-uri. Job-urile, campaniile de articole sunt din ce in ce mai multe. Articole Sponsorizate la randul ei investeste o parte din banii castigati in promovare. Campaniile sunt bine platite, astfel ca am ajuns sa iau si 35 lei pentru articol. Banii se retrag foarte usor, insa e nevoie de un contract de prestari servicii semnat intre parti. Voi nu aveti nicio obligatie! Baietii de la Articole Sponsorizate platesc impozitul, care e retinut la retragere din contul dumneavoastra. De asemenea au ajuns la un nivel foarte ridicat, platile se fac in ziua de marti a fiecarei luni, iar intre Craciun si Anul Nou in decembrie 2012 au pus o zi speciala pentru ca se aratasera multi doritori care nu au anuntat inainte toate detaliile.

Colectivul e tanar, http://e-advertising.co e o firma de publicitate online, optimizare seo, webdesign in toata regula. In ultima vreme script-ul, adica cms-ul pe care ruleaza platforma si care e unul facut de la 0, a suferit cateva bug-uri, modificari. In maxim 3-4 saptamani, pregatesc si un sistem de notificare prin sms, atunci cand ai de scris articole. Intre timp, baietii au lansat un nou proiect, care insa nu a fost promovat suficient, probabil si datorita faptului ca e-advertising le ocupa majoritatea timpului. Vorbim asadar de proiectul paytoshare.ro

Dupa 1 an de zile statisticile lor aratau cam asa. Undeva in vara anului 2012.

- 200 de campanii desfăşurate
- peste 900 advertoriale livrate
- zeci de clienţi mulţumiţi
- peste 12.000 RON plătiţi
- peste 550 bloguri
- 624 conturi create

Acum au peste 800 bloguri din cate stiu eu. De asemenea va spun ca platesc taxe la stat, au contabil, programator, care din cate am inteles o sa primeasca un ajutor din cauza volumului mare de lucru.Grupul de Facebook-ul e activ, iar Eugen sau Andrei va stau la dispozitie pe messenger nu la chat ci cu sugestii, probleme.
Sunt unul dintre cei mai vechi colaboratori, iar saptamana asta am scos peste 1 000 Lei cu http://e-advertising.co sau http://articole-sponsorizate.ro . Nu va pun clauze in contractul de prestari servicii pe care sa nu le puteti respecta, singura dvs. obligatie este ca timp de 6 luni sa nu modificati articolele fara acordul lor. Se accepta de asemenea si situatii exceptionale (virusare site, hacking). 

Nu au doar un sediu social, au un birou in toata regula. Il rog pe Eugen sa imi trimita o poza cu biroul sa o atasez. Acum 1 luna au angajat un content writer profesionist pentru unul din blogurile companiei.Administratorii e-advertising.co nu traiesc doar din online! Eugen Sotropa e un tanar care cocheteaza cu jurnalismul, are propria emisiune la un radio din Suceava. Andrei Ursachi lucreaza la firma parintilor de plasare a fortei de munca in strainatate.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.