marți, 29 ianuarie 2013

Despre televizore led-lcd-plasma

Anul trecut, in luna decembrie, am avut o mica surpriza neplacuta. Chiar intre Craciun si Anul Nou am observat ca mi-a cedat monitorul led care il folosesc pentru computer, intesat de pixeli morti care apareau din ce in mai des cand se supraincalzea. Din fericire am avut norocul sa il pot utilizata televizorul pe post de monitor. Da, am fost inspirat pentru ca am ales un LG de toata frumusetea care il folosesc mai ales cand ma uit la meciuri cu prietenii si avem masa plina de beri. Acum il folosesc la computer, desi e un pic cam mare pentru gustul meu, diagonala 51, insa sunt in cautare de un televizor nou. Am ramas totusi incantat de monitorul tv lcd LG Flatron wide asa ca o sa prefer aceiasi marca si pentru viitorul meu televizor HD ready sau poate tot un monitor tv. O sa vad totusi care are durata de viata mai mare si se adapteaza mai bine nevoilor mele.

Va marturisesc sincer ca nu imi permit o plasma cat peretele, asadar sunt in cautare de televizoare LED sau LCD. Pana acum mi-a furat ochii un televizor LED LG HD ready cu diagonala de 66 cm care costa putin peste 1 000 lei. Pe de alta parte as face un efort sa imi cumpar o plasma, insa nu as vrea sincer ca sa imi ocup toata camera cu o plasma de 100 cm, mai ales ca nu e foarte placut sa stai intr-o camera de 4-4 si televizorul sa fie mai mare ca dulapul. Vreau neaparat sa pot sa il conecta la laptop ca sa vad cele mai noi filme pe el. Asta e cea mai mare bucurie a mea de cand cu toate televizoarele astea performante, incluzand si vizionarea de meciuri totusi. Ideea e ca indifferent daca imi iau LED/LG/Plasma as vrea sa aba o durata de viata cat mai ridicata. Eu port ochelari, deci nu va inchipuiti ca viteza mai mare de raspuns a televizoarelor cu LED o detectez asa cu ochiul liber.

Sincer sa va zic, va rog sa imi recomandati un televior LED sau LCD cu pret intre 1 000 - 2 000 RON care sa fie capabil sa imi satisfaca pofta de filme si de meciuri in format HD.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.