joi, 8 noiembrie 2012

Perspectiva de viitor

Da.Imi displace deosebit de mult titlul asta "perspectiva de viitor" mai ales in Romania, o tara with no future si daca nu ma insel e si pleonasm.Ideea e ca mie imi place sa gandesc pe perioade scurte, pentru ca daca mi-as face planuri pe 3-4-5 luni, cativa ani si obiective extrem de ferme, probabil as cadea intr-o prapastie cel putin mentala.Asa ca deocamdata savurez clipa...si va vorbesc despre ceea ce fac in ultimul timp.(facultate, somn, affiliate marketing).

Merg la facultate, invat una alta, insa ce as putea sa spun despre perespectivele unui absolvent de facultate in domeniul uman?Mai nimic, decat ca saptamana trecuta mi-am tocit creerii 2 zile cu psihologia sociala, eul social.Rahat...si zic asta pentru ca se cam aplica o mare parte din teorii.Concluzia e ca tara te vrea prost si sarac tovarase!Fara perspective de viitor in Romania!Si cu drept de vot in 9 Decembrie 2012.Uite ce le amestec...dar cu ocazia asta va zic ca nu merg la vot.

In afara de facultate am dormit ca un urs.Vara e un anotimp pe care il urasc datorita caldurii.Asadar am recuperat orele de somn pierdute.Mi-am clatit ochii pe la facultate cu niste curve de viitor si cam atat...

De cateva zile m-am apucat cu un amic de affiliate marketing.Sa vedem ca vinerea viitoare e Black Friday.Si inca odata o sa am ocazia sa vad cat de multe produse o sa cumpere romanii online si ori o sa raman surprins si fericit ori dezamagit.Ii spuneam unei prietene ca retraiesc copilaria anilor 99', 2000 si cred ca am dreptate, insa atunci nu faceam affiliate marketing si nici nu ma uitam dupa fete cu perspective, ci ma jucma cu puta in nisip.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.