miercuri, 31 octombrie 2012

Cumpar loc de parlamentar

Toata viata mi-am placut functiile.Atunci cand eram pe clasa a IV a si eram seful clasei, notand intr-un caietel colegii care faceau galagie am inteles ca am stofa de sef.Am devenit intransigent, inflexibil si inamovibil, iar acum la 20 anisori vreau sa-mi cumpar un loc de parlamentar, daca se poate la PP-DD - PARTIDUL POPORULUI DAN DIACONESCU.Am vazut ca ziarul Gandul.info deja stie cum merge treaba, mai ales ca sustine ca printr-un demers jurnalistic, a cumparat pentru o persoana fictiva cu 50 000 euro un colegiu senatorial pentru Bucuresti.(senator sau deputat tot aia e).

Acuma ce sa fac...cum strang eu 50 000 mii euro si inca vreo 300 mii pentru campanie ca la atata se ajunge pentru un loc de deputat.Daca cautati pe google topul spagilor sau cat costa un loc de deputat ati nimerit bine, pentru ca in urmatorul articol voi posta despre un asa zis top al spagilor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.