duminică, 7 octombrie 2012

Sunt un idiot

Dragi prieteni, cei care nu ma cunoasteti in real life, probabil ca inca nu ati observat ca sunt un idiot care nu prea stie sa minta.Ia uitati ce am patit azi...

Ma suna o colega de facultate din acelasi oras ca mine si imi zice ca maine daca pot sa merg cu ea la facultate cu autobuzu, ca pana mea, e ceva de unde stam noi, adica cativa zeci de km (un pic de naveta) si daca merg dimineata impreuna cu ea.Ca un gentleman ii raspund ca da, ca merg cu ea daca nu stie exact ruta si ce autobuze luam...ca o paranteza va zic ca eu uneori decat sa stau in camin fac mai mult naveta (cel putin am facut pana acum ca in camin e jalnic).Nu trec 5 minute, ma suna o alta colega si imi spune ca daca vreau pot sa merg cu ea cu masina, insa totul bine si frumos, dar sa o sun pe colega asta si sa ii zic eu ceva, ca na, nu are loc in masina si pentru ea, iar ea ma chemat pe mine ca suntem mai apropiati.De aici sunt un idiot...

Totul bine si frumos, iar pana aici sunt convins ca ati inteles povestea.Idiotul din mine o suna pe colega cu autobuzul, ii zice ce si cum si...dar cedeaza si o da la intors cu minciuna, deci "hai ca vin cu tine".Si ia repede coleric si impulsiv ce sunt caut sa o sun pe prima colega sa ii zic ca nu am putut sa mint si ca odata ce i am dat cuvantul, imi e greu sa o las balta.INSA, DIN GRESALA O SUN TOT PE EA.Deci frate cateodata o minciuna face cat 1000 cuvinte.Sunt un idiot...



/exit idiot

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.